czwartek, 9 kwietnia 2009

Kartki świateczne...

Chyba przestanę planować.
Planowałam wykonać zupełnie inne kartki, ale szyki pomieszała mi kontuzja łokcia, przez co ręka nadaje się tylko do prac lekkich.
Zresztą nie tylko kartki wypadły z planów, ale także wyszywane obrazki nie będą skończone.
Wszelkie prace szydełkowe i na drutach stanęły w miejscu, dlatego wykorzystam do dekoracji domku zeszłoroczne ozdoby, które nie zostały jeszcze oddane w inne ręce.

Gdy oglądałam, kartki wykonane przez inne robótkowiczki, zrobiło mi się tak jakoś smętnie, bo moje przy tamtych są bardzo skromne.
Kartki powstały przez naklejanie wyciętych wcześniej, określonych fragmentów z papierowych serwetek.

Mam jednak nadzieję, że spodobają się tym, do których trafiły.


*****
Codziennie wybieram ze skrzynki przysyłane kartki świąteczne.
Jedne tradycyjne, inne własnoręcznie wykonane.
Wszystkie kartki są dla mnie bardzo cenne i wszystkie sprawiają, że robi się cieplej na sercu.
Te robione własnoręcznie, urzekają swoim pięknem.
Jednak wszystkim otrzymanym kartkom poświęcę osobną notkę.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    renula-30
    2009/04/09 09:26:01
    Kartki są sliczne.Jedna z nich jest już u mnie i bardzo Ci dziekuję.Ja i tak cię podziwiam ,że przy takiej kontuzji masz ochote na cokolwiek.
    -
    makneta
    2009/04/09 11:19:59
    Bardzo ładne karteczki i dziękuję za moją.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Makneta
    -
    hadasza
    2009/04/09 11:27:47
    Podobnie uważam, że własnoręcznie zrobione podarki mają to coś, czego żaden kupiony, najcenniejszy nawet, mieć nie będzie:)
    -
    janola
    2009/04/09 13:11:07
    I ja jestem posiadaczką ślicznej kartki :-))))))
    Uściski i serdeczności świąteczne Splociku, a ten drugi naszyjnik też jest super!
    -
    splocik
    2009/04/09 15:10:49
    Renula - cieszę się, że kartka dotarła i podoba się. Robię coś, jeśli nie sprawia mi to trudności i bólu, bo chyba zwariowałabym od "nicnierobienia" :)

    Makneta - miło mi, że się podoba i cieszę się, że dotarła na czas :)

    Hadasza - miło, że podzielasz moje zdanie odnośnie własnoręcznie wykonanych kartek, ale nie każdy odważa się na wykonanie własnych kartek - uważa, że nie potrafi, więc kupuje. Kupione kartki także są dla mnie bardzo cenne i ważne.

    Janola - dzięki :) Cieszę się, że kartka doszła i podoba się. Jeden naszyjnik jest u Ciebie, więc masz wyobrażenie jak ten drugi wygląda w rzeczywistości.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Motylek73
    2009/04/09 18:07:21
    Kartki wyszły Ci bardzo ładne, a ta, która dotarła do nas zachwyciła Hultajstwo - zwłaszcza zwrócił uwagę na strukturę naklejonych ozdób. Pocierał paluszkiem, wskazywał i opowiadał mi co na niej jest. Żadna inna kartka nie zyskała takich względów u mojego Smyka!
    -
    moteczek
    2009/04/09 18:18:24
    Jedna z Twoich karteczek dzisiaj do mnie przybyła; karteczka jest śliczna - dziękuję. Dziękuję również za życzenia świąteczne. Pozdrawiam wiosennie.
    -
    fusilla
    2009/04/09 19:23:02
    Bardzo mi się spodobała! Dziękuję!
    -
    splocik
    2009/04/10 08:15:57
    Motylku - diękuję :) Ucałuj mocno Smyka ode mnie za takie wyróżnienie mojej kartki :))

    Moteczek - miło mi, że kartka podoba się, choć miałam inne plany.

    Fusilla - cieszę się :))))))) i też dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2009/04/10 10:17:31
    karteczki śliczne jedna z nich wisi u mnie na honorowym miejscu pozdrawiam cieplutko
    -
    splocik
    2009/04/10 21:00:31
    Ewcia - bardzo mi miło :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2009/04/11 20:26:21
    Ja też, ja też dostałam. Dziękuję ślicznie.
    -
    splocik
    2009/04/15 21:09:55
    Gaga - miło mi :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2009/04/16 14:48:42
    Twoje kartki sa piekne i takie inne, niepowtarzalne :))
    -
    splocik
    2009/04/21 09:04:23
    Nerula - ślicznie dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń