niedziela, 5 kwietnia 2009

Zakładeczki, zakładki i... zaskoczenie

W piątek wyjęłam ze skrzynki awizo  na przesyłkę poleconą.
Udałam się spiesznie na pocztę przekonana, że jest to przesyłka z zakładkami od Maknety.
Jakież było moje zdziwienie, gdy zamiast jednej koperty otrzymałam dwie.
Jasne, że na awizo było napisane bardzo wyraźnie - dwie przesyłki, ale nie zwróciłam na to uwagi.

Faktycznie, jedna koperta była z zakładkami, które Makneta wybrała w wyniku przeprowadzonej zabawy.
Oto, co wypadło z koperty po jej rozcięciu.

Strona główna zakładek
Druga strona zakładek wygląda tak:


Ślicznie dziękuję Robótkowiczkom, które wykonały te cudeńka!!!

Od lewej:
- JaneB;
- Makneta;
- ??? - chętnie poznam autorkę :);
- Eda-1;
- Tylko.slowa.

Makneta - Tobie dziękuję za sympatyczną i pełną napięcia zabawę.

Zakładka, która miała pecha - buuu


Ta śliczna zakładeczka brutalnie pozbawiona została jednego koralika - wskazuje strzałka.
Prawdopodobnie koralik pękł pod wpływem uderzenia przy pieczętowaniu.
Jeśli nie znajdę takiego samego koralika, to zastosuję małą zmianę w tej części zakładki.

*****

Druga koperta była totalnym zaskoczeniem - bardzo miłym zaskoczeniem!!!

Przesyłka ta sprawiła, że w drodze do domu miałam kłębowisko myśli - co też zawiera koperta, której nadawcą była Ewcia116.

Po rozcięciu koperty pojawiła się jej zawartość, czyli to, co widać na fotce.


Malowane jajo trochę zniekształciło się w podróży, ale jego kształty zostały już doprowadzone do ładu i czeka na wystąpienie świąteczne.
Poduszeczka z haftem na malowanej kanwie baaardzo mi się podoba - jest śliczna!!!.

Oprócz tych piękności, w kopercie znalazłam kartkę z życzeniami świątecznymi.

Ewciu - bardzo gorąco dziękuję , za niespodziankę,
która sprawiła mi wielką radość.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    JaneB
    2009/04/06 11:58:30
    Cieszę się, że kolejna moja zakładka znalazła swój dom! Miłego czytania!
    -
    tylko.slowa
    2009/04/06 18:35:17
    no bardzo mi przykro ze tak sie stalo :( jakbys nie znalazla podobnego to moge ci wyslac mam ich jescze troche :)
    -
    splocik
    2009/04/08 08:08:26
    JanaB - dziękuję :)

    Tylko.slowa - pomyślałam, że jeśli nie znajdę podobnego koralika, to zdejmę tego z prawej strony i tym sposobem z obu boków będzie po 5 koralików. Co o tym sądzisz?

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń