piątek, 17 kwietnia 2009

Koszyczek, ozdoby świąteczne i złośliwość rzeczy martwych

Złośliwość rzeczy martwych jest niezbadana i przytrafia się w najmniej oczekiwanym momencie.
Tak było tym razem (przed Świętami), gdy chciałam uwiecznić zawartość koszyczka ze święconką.

Gdy pstryknęłam zdjęcie koszyczka przykrytego serwetką aparat wyłączył się i grzecznie poinformował, że należy się zmiana baterii.
Ponieważ jadę na jednym komplecie akumulatorków, więc wyjęłam je z aparatu i umieściłam w ładowarce, a tu... niespodzianka.
Ładowarka nie zadziałała, a mąż stwierdził, że nie będzie działać.

Mieliśmy zamiar po obiedzie zrobić mały wypad na działkę (rekreacyjnie) i po drodze kupić akumulatorki - zamienny komplet.
Plany pokrzyżowali znajomi, którzy wpadli (po drodze) na kawkę.
Takim sposobem ostało się tylko zdjęcie koszyczka takie jak niżej.

Koszyczek nie jest duży - w tym roku był skromny (jak zawsze), a wszystkie specjały do poświęcenia (nie będę wymieniać, bo u wszystkich są podobne) były miniaturowe.
Tym razem mój koszyczek przykryty był żółtą serwetką z kurczaczkami (wykonaną w zeszłym roku) i przez ten kolor był taki słoneczny.



Po świętach, gdy nabyłam nowy komplet akumulatorków, pstryknęłam fotki niektórym ozdobom.

Koszyczek - stroik stał na serwetce z zajączkiem.



Zajączek z urzekającymi ślepkami oprawiony trochę inaczej niż pierwotnie planowałam.



Kokoszki przysiadły w gromadce i zastanawiały się, skąd wziął się malutki kurczaczek, bo przecież one dopiero usiadły na jajkach.
Po cichu zdradzę tajemnicę - przybył od koleżanki, która nie bloguje, ale robi piękne drobiazgi.



Wszystkie pisanki wykonane różnymi technikami zawisły u sufitu w postaci pająka (próba), na powykręcanych gałązkach wierzbowych i wszędzie tam, gdzie dało się je zawiesić.








1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2009/04/18 13:20:12
    Piękne ozdobiłaś swój domek w tym roku na Święta. Muszę zapamiętać pomysł z pająkiem przy suficie, to jest chyba jedyne miejsce z dala od ciekawskich rączek amatorów jajeczek.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Makneta

    PS. Mam jakiś problem z gg, więc nie gniewaj się jeśli zdarzy mi się nie odpisać.
    -
    xavierra
    2009/04/19 13:28:57
    Piękne te Twoje ozdoby Splociku, bajecznie kolorowe, wprowadzające dobry, radosny nastrój. Pozdrawiam :))
    -
    violetta666
    2009/04/19 14:15:43
    bardzo ładne są te ozdóbki takie kolorowe, wiosenne śliczne :0 pozdrawiam Viola
    -
    nerula
    2009/04/20 15:52:20

    Śliczne dekoracje!!! Piękny jest ten obrazek z króliczkiem. Jesteś niesamowicie zdolna!!!
    -
    millena4
    2009/04/20 17:15:28
    Miło popatrzeć i nacieszyć oczy barwami :)
    -
    splocik
    2009/04/21 09:08:38
    Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa na temat dekoracji :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    tylko.slowa
    2009/04/21 11:41:45
    zapraszam do mnie po odbior wyróżnienia. pozdrawiam
    -
    wiki45a
    2009/04/21 19:38:03
    Zapraszam Cię do siebie fascinata.blox.pl po odbiór wyróżnienia jaki Ci przyznałam za wspaniały blog który często odwiedzam i czerpię z niego inspiracje. Pozdrawiam!

    Piekne te ozdoby wielkanocne!
    -
    jeniulka
    2009/04/21 20:32:51
    Ja przyznałam splociku moje wyróżnienie na moim blogu:
    jeniulkowo.blogspot.com/
    -
    makneta
    2009/04/22 10:28:54
    Tym razem ja Ciebie zapraszam po odbiór wyróżnienia.
    Pozdrawiam
    Makneta
    -
    splocik
    2009/04/22 15:35:52
    Ojej!!!
    Tyle szczęścia na raz!!!
    Dziękuję za tyle okazanej sympatii i wszystkie wyróżnienia!!!
    Dziękuję Wam prześlicznie!!!
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2009/05/07 12:10:04
    Obrazek z króliczkiem przebija wszystkie dekoracje. Pajączek też bardzo pomysłowy. Buziaczki.
    -
    splocik
    2009/05/07 19:46:13
    Gaga - dzięki :) Wiem, króliczek/zajączek jest uroczy, a pajączek, to była próba przed kolejnym Świętem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń