poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Pewnie nie skończę do Świąt

Wykorzystując schemat znaleziony w zasobach (gdzieś w sieci, ale nie pamiętam gdzie), zaprojektowałam samplerek na Wielkanoc.
Zaczęłam go wyszywać w połowie marca.

Z powodu niedomagania prawej ręki, podjęłam próbę kontynuowania haftu lewą ręką.
Ponieważ praca postępuje tak powoli, że zaczyna mnie nudzić, więc dla odskoczni od wyszywania zaczęłam robić lekkie makramy - naszyjniki.

Samplerek, nie będzie skończony na tegoroczne Święta, ale będę wyszywać go dalej - do następnych Świąt na pewno zdążę.
Obecnie wygląda tak, jak na fotce i jest to połowa historyjki jajkowo - kurczaczkowej.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2009/04/06 22:13:34
    Najważniejsze, że wyhaftowany troche później przyda się w przyszłym roku. A już teraz wygląda ładniutko. ciekawa jestem jaka jest druga połowa:)

    Anna
    -
    janola
    2009/04/07 14:43:06
    Nic nie szkodzi, że na te święta nie zdążysz z obrazkiem, i że okien nie umyjesz...
    a obrazek zapowiada się ciekawie
    Pozdrawiam
    -
    Motylek73
    2009/04/07 21:07:37
    Na szczęście święta mamy co roku, więc skoro nie na te to będzie na następne.
    A swoją drogą, to niedyspozycja ręki już trwa dość długo, prawda?
    Życzę Ci, żebyć już niedługo mogła powrócić do swojego hobby.
    -
    splocik
    2009/04/08 08:21:25
    Hrabina - druga część nie ma już jajek, tylko kurczaczki i coś jeszcze, ale to będzie widać - mam nadzieję - po Świętach.

    Janola - masz rację - nie szkodzi. Trochę inaczej, ale w Święta będzie świątecznie.

    Motylku - jasne, że będą następne :) Ta przedłużająca się niedyspozycja jest na moje życzenie, bo zamiast całkowicie wyłączyć rękę z prac różnych, pozwalam na to, by ona zawsze gdzieś tam się wkręciła, a to nie sprzyja szybkiej rehabilitacji.
    Chyba muszę być w stosunku do niej bardziej stanowcza, tym bardziej, że jest już znaczna poprawa. Dzięki za życzenia.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    czarciik
    2009/04/08 09:31:01
    Wspaniale się zapowiada, dbaj o siebie :)
    -
    splocik
    2009/04/09 14:53:35
    Czarciik - dziękuję :) Staram się dbać o siebie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2009/04/11 20:33:04
    Ja też nie wykonałam planu /najbardziej mi żalże niespodzainkowego/. Nie martw się w przyszłym roku będzie jak znalazł, a zdrówko najważniejsze. Buziaki.
    -
    splocik
    2009/04/15 21:16:07
    Gaga - moja droga - zrobisz planowane niespodziankowe w innym terminie i to dopiero będzie niespodzianka :))))))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń