środa, 15 kwietnia 2009

Dziękuję za pamięć i życzenia

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za przemiłe i przesympatyczne życzenia świąteczne napisane w komentarzach, w mailach, przekazane pocztą tradycyjną oraz drogą telefoniczną, jak też innymi sposobami.
Jednocześnie przepraszam, że nie dotarłam z życzeniami do każdej z Was z osobna.

Bardzo dziękuję Wam (Kochani moi) za wszystkie dotychczasowe słowa otuchy, za życzenia powrotu do zdrowia mojej ręki oraz za wsparcie w tym trudnym dla mnie, bo mało robótkowym czasie.  
Cieszę się, że jesteście, że do mnie zaglądacie mimo małego zastoju na polu robótkowym.
Ściskam Was z całych sił.


Przed Świętami otrzymałam kilka ślicznych kartek, z których trzy wykonane zostały własnoręcznie przez nadawczynie.
Bardzo dziękuję Wam za te karteczki i życzenia, które sprawiły, że słoneczko zaświeciło jaśniej i miło zrobiło się na duszy.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek73
    2009/04/15 18:24:59
    Splociku! Takie publiczne podziękowanie jest takie miłe! Teraz mi zrobiło się tak przyjemnie na sercu...
    Dziękuję...
    -
    splocik
    2009/04/17 14:44:43
    Miło mi, że zrobiło się Tobie przyjemnie na sercu. Ja tak mam za każdym razem, gdy czytam komentarze odwiedzających mnie osób, które dziękują za to, co u mnie znajdują, a karteczki od Was zawsze są dla mnie bardzo drogie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń