środa, 30 grudnia 2009

Już mogę napisać o upominkach

Dopiero teraz mogę napisać o upominkach i drobiazgach dla uczestniczek zabawy Tęczowa Jesień, ponieważ przesyłka, która miała do przebycia najdłuższą drogę, jest już na miejscu.

Oto zestawy, które otrzymała każda uczestniczka:
= krzywa poduszeczka (biscornu),
= coś słodkiego,
= różne "przydasie", wśród których znalazło się:
- kilka kolorowych mechatych drucików (ja używałam takich na czułki motylków),
- wstążka szeroka i tasiemki,
- koraliki, drobiazgi - ozdobniki do przyklejania.



Oprócz powyższego, Dziewczyny otrzymały (widoczne pod "przydasiami")czerwone serwetki, wykonane na drutach.
Serwetki, z racji techniki wykonania, pokazane są w całości w drugim blogu.

Nieco o poduszeczkach.
Do kwadracików z wyszytymi listkami dodałam drugą stronę z literami imion.
Do wyszycia liter zainspirował mnie pewien alfabet z różyczką.
Jednak do tematu mojej zabawy nijak miała się różyczka, więc w miejsce kwiatka wkomponowałam jesienne listki.


Poduszeczki wypełnione są kawałkami gąbki.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    vr1974vr
    2009/12/30 16:46:41
    ależ piękne nagrody przygotowałaś!
    -
    myszszeczkunia
    2009/12/30 21:49:53
    dziewczęta będą zadowolone:)) Igielniczki cudne!
    -
    Sława
    2009/12/31 11:10:32
    Gratuluję Pomysłodawczyni konkursu , gratuluję laureatkom.

    DO SIEGO ROKU !!!

    Sława
    -
    splocik
    2010/01/03 13:38:54
    Vr1974vr - dziękuję :) Starałam się :))

    Myszszeczkunia - wiem, że nagrody i upominki spodobały się :)

    Sława - dziękuję :) Tobie także życzę najlepszego w 2010 roku :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń