środa, 9 grudnia 2009

Tęczowa Jesień - echa zabawy

Ze wzruszeniem czytałam notki i komentarze na temat mojej zabawy, którą zatytułowałam "Tęczowa Jesień", a która nie była łatwa i dwuetapowa.

Cieszy mnie ogromnie, że pomysł podobał się i mimo pewnych perypetii, uczestniczki ukończyły swoje prace wyszywane ku zaskoczeniu i zadowoleniu autorek projektów.

Ponieważ uczestniczek było mało, a zabawa była trudna, postanowiłam całej czwórce, oprócz upominków, przyznać drobne dodatki wykonane własnymi rączkami.
W przesyłkach znalazły się także różne "przydasie" i już jestem ciekawa, jak zostaną one wykorzystane, bo to, że zostaną wykorzystane, to pewne - znam te Dziewczyny (z blogowiska [hi hi]).

Wiedziaaałam!!!
Teraz spojrzałam na półkę i z przerażeniem stwierdziłam, że tam leży jeszcze coś, co miało znaleźć się w kopertach, ale trudno, poczta poleciała, a to coś pewnie zostanie wykorzystane przy innej okazji.

*****

Mam już pomysł na nową zabawę, ale uczestniczki minionej muszą odpocząć po trudach i zająć się przygotowaniem świątecznych smakołyków.
Myślę, że przy końcu Stycznia będę gotowa ogłosić NOWĄ ZABAWĘ.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2009/12/09 21:33:18
    Już kusisz :) Teraz nie będę mogła stycznia się doczekać :D
    -
    splocik
    2009/12/10 19:32:31
    Ja? :) Kuszę?? :)))
    Ja tylko grzecznie uprzedzam, że mam coś na myśli :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    vr1974vr
    2009/12/11 20:36:04
    skoro już teraz robisz zapowiedź, to pewnie następny konkurs będzie megatrudny :)
    -
    splocik
    2009/12/12 17:21:09
    Vr1974vr - o może nie będzie trudniejszy, ale odwrotnie? :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2009/12/12 17:22:23
    Vr1974vr - a może nie będzie trudniejszy, ale odwrotnie? :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń