środa, 13 października 2010

Drugi z niebieskiej serii



Choć nadal jestem zakręcona ważnymi dla mnie sprawami, próbuję urywać chwile, by zajmować się moim hobby.

Zalega jeszcze fura listów do odpisania, ale sukcesywnie ich ubywa, ale też przybywa nowej poczty, która musi poczekać w kolejce.
Jeśli komuś bardzo zależy na czasie, to proszę o ponowienie maila.
Jeśli sprawa stała się nieaktualna, to również proszę o info, abym wiedziała, co robić.

Wracając do robótek, to miałam napisać już wczoraj, ale znów wypadło coś nieoczekiwanego.
Skończyłam drugi obrazek w  odcieniach niebieskich.
Do wyszywania tych obrazków kradnę chwile słoneczne bądź jasne światło dzienne, bo zbliżone do białego kolorki przy złym lub sztucznym świetle zlewają mi się z tłem - cóż, oczy już nie te...


*****
Miałam  nie pisać, ale niech tam...
Wysłałam dziś (trzynastego) poczęstunki z urodzinowej uczty i mam nadzieję, że wszystkie szczęśliwie dotrą do celów.
Niestety nie wszystkie osoby biorące udział w uczcie wskazały mi cel, więc do tych osób poczęstunki nie powędrowały.
Poczęstunki są bardzo skromniutkie, zważywszy na absorbujące mnie sprawy, o których niebawem kilka słów będzie :))

To wszystko na dziś, bo kolejna sprawa mnie woła, zatem - do miłego... :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/10/13 14:01:20
    Jak Ty to wszystko ogarniasz? :)

    Piękny obrazek, jeszcze ładniejszy niż ten poprzedni :)
    -
    Motylek73
    2010/10/13 17:50:24
    Te perminowe obrazeczki mają w sobie niesamowity urok, a w odcieniach niebieskich prezentują się jeszcze ładniej niż w szarościach. Też mam je w planach... kiedyś...
    Pozdrawiam jesiennie,
    Motylek
    -
    hrabina.ee
    2010/10/13 21:09:12
    Mam nadzieję, że absorbujące Cię sprawy są z rodzaju tych przyjemnych, a nie tych, które wolelibyśmy omijać z daleka.

    Pozdrowienia
    Anka
    -
    moteczek
    2010/10/14 18:00:02
    Dziękuję ślicznie za prezencik; upominek jest uroczy i jakże wymowny zważywszy na dzisiejszy dzień - Dzień Edukacji Narodowej. Przy okazji Święta Edukacji życzę Ci samych radości. Pozdrawiam serdecznie
    -
    urszula97
    2010/10/14 18:50:29
    Obrazki cudowne .Informuje,że otrzymałam cudowne prezenciki.Dziekuję.Ja wysyłam jutro lub w poniedziałek moje B.
    -
    splocik
    2010/10/14 20:31:04
    Aneladgam - dziękuję :) Jak ogarniam? - raz lepiej raz gorzej, ale jakoś sobie radzę :)

    Motylku - masz rację - one mają niesamowity urok, a kolor niebieski, bo lubię :)

    Hrabina - sprawy są natury tych przyjemnych, ale raz pod górkę, a raz z górki i... w dołek, i tak w kółko.

    Moteczek - cieszę się, że poczęstunek dotarł szczęśliwie :) Każde święto jest dobre do złożenia życzeń, dlatego dziękuję za życzenia i Tobie także życzę wszystkiego dobrego :)))

    Urszula97 - dziękuję :) Cieszę się, że przesyłka dotarła bez problemu :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    zula-z
    2010/10/14 22:48:35
    Śliczny obrazek, ciekawa jestem efektu końcowego :)
    I dziękuję za niespodziankę :)
    Pozdrawiam
    -
    agulka77
    2010/10/15 21:28:10
    Dziękuję za niespodziankę - śliczna !
    -
    blogagnieszki
    2010/10/16 17:45:10
    Kolejny uroczy hafcik do kolekcji :).
    Ja na szczęście mogę jeszcze haftować przy sztucznym świetle, bo inaczej byłoby kiepsko z tempem prac ...
    O zatem czekam z niecierpliwością na listonosza :).
    -
    splocik
    2010/10/17 11:49:51
    Zula-z - dziękuję :) Efektem końcowym będzie oprawienie wszystkich razem lub każdego obrazeczka osobno :) Miło, że sprawiłam Tobie radość :)

    Agulka - jest mi bardzo miło :)

    Blogagnieszki - dziękuję :) Jeśli zapalę mocne światło w powiększalniku, to na upartego trochę pohaftuję, ale wieczorami wolę druty - tam niewiele muszę patrzeć :)
    Według moich obliczeń, to oprócz tych, co porfunęły za wody, wszystkie przesyłki powinny być już na miejscu, ale różnie to bywa.

    Mam nadzieję, że niebawem otrzymam pozostałe potwierdzenia o dotarciu poczęstunków :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dendrobium
    2010/10/20 14:00:24
    Splociku, jeszcze raz serdecznie dziekuję za zakładeczkę. Jest śliczna!!!!!!
    Pozdrawiam:)
    -
    splocik
    2010/10/20 15:09:51
    Dendrobium - miło mi, że sprawiłam Ci radość :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń