piątek, 22 października 2010

To niezły szatański pomysł

Dziś dotarła do mnie paczka od Urszuli97, która mimo, że nie została wytypowana w szatańskim pomyśle, postanowiła zrobić mi niespodziankę.
Jak zapowiedziała, tak zrobiła :)

Urszula - prześlicznie dziękuję :)

Jednak tu nie wystarczy zwykłe dziękuję, bo przesyłka okazała się niezwykła.
Zatem mocno ściskam wirtualnie i gorąco dziękuję :))

Wracając do niezwykłej przesyłki.
Zobaczyłam, że pan trzyma duże pudełko.
Pomyślałam - ktoś przysyła mi coś przestrzennego.
Gdy wzięłam paczkę w swoje ręce, pomyślałam, że na pewno nie jest to delikatna robótka - paczka okazała się ciężka.



Myśli zaczęły prześcigać się, by wpaść na trop tego, co zawiera paczka.
Muszę przyznać, że w najśmielszych pomysłach nie zgadłabym, że paczka zawiera... własnoręcznie sporządzone przez Urszulę przetwory - dżemy i sałatkę.



Czyż to nie jest pomysł najbardziej szatański z szatańskich???

Oprócz przetworów w paczce znalazłam słodki wafelek, szydełkowe gwiazdki i dzwoneczki oraz kartkę ze schematami filetowych koronek i serwetek.

Nie mogę pominąć sympatycznego liściku, który częściowo wyjaśnił pomysł na taką przesyłkę.

To wszystko sprawiło, że rozpłynęłam się i nadal mam oczy szkliste :)

Urszula - jeszcze raz dziękuję - to prawdziwa, szatańska niespodzianka :)))

Degustacja będzie trwać przez najbliższe tygodnie :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2010/10/22 20:46:10
    Zapowiedziałam sie że bedzie szatańsko,cieszę się że udało mi Cię zaskoczyć.
    -
    splocik
    2010/10/22 20:51:03
    Urszula97 - zaskoczenie było totalne! Jeszcze raz - dziękuję i ogromna buźka :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    zula-z
    2010/10/22 21:24:22
    Świetna niespodzianka :) Gratuluję :) A jak paluszek?
    Pozdrawiam
    -
    hrabina.ee
    2010/10/23 14:48:32
    Fajnie, że udało się zaskoczyc także Ciebie:) Gratuluję Urszuli.

    Splociku, niedługo umieszczę wpis z Twoją niespodzianką, mam nadzieję, że już w weekend;


    pozdrawiam.


    Anka
    -
    urszula97
    2010/10/24 12:01:26
    Splociku ,pozwoliłam sobie pobrać z Twojego bloga zdjęcie z prezentem ale zrobiłam dopisek,ze to zdjęcie pochodzi z Twojego bloga,chyba tak mogłam zrobic?
    -
    agagalas2
    2010/10/24 17:00:05
    Ale cudowny prezent a z tym palcem i drzwiami od samochodu to ostatnio koleżanki mąż tak drzwiami ciapnął a miał tam rękę że miał 2 palce drutowane aktualnie jest na zwolnieniu
    -
    Beata
    2010/10/24 20:33:29
    Pomysł rzeczywiście iście szatański :)))) A takiego "szatanka" to ja też bym chętnie przygarnęła, więc nie dziwię się, że Tobie, Splociku, przyjemność sprawił :))))
    -
    blogagnieszki
    2010/10/26 00:47:14
    To Ci Ula zrobiła niespodziankę, super pomysł :).
    -
    splocik
    2010/10/26 14:46:32
    Zula-z - prawdziwa niespodzianka :))) Paluszek dobrzeje - dziękuję :)

    Hrabina - też lubię takie zaskakujące niespodzianki :))) Zaraz pędzę poczytać :)

    Urszula97 - pozwoliłaś sobie, wyjaśniłaś pochodzenie fotki i zapytałaś o pozwolenie - wszysktko w porządku :)))

    Agagalas2 - prawda, że niespotykany prezent? :) U mnie nie było tak źle, bo gdyby tak było albo gorzej, to pewnie padłabym zemdlona :)))

    Beata - prawda? :))) Zapamiętam Twoje słowa :)))

    Blogagnieszki - właśnie też tak uważam :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń