środa, 6 października 2010

Niespodzianki dwie

Jedna dla mnie, dwie ode mnie.
Szatańska niespodzianka - wymianka miała miejsce w niedzielę.

A było to tak.
W weekend odbywał się w moim mieście "Jarmark rękodzieła".
Ponieważ mieszkam niedaleko, postanowiłam, że przekażę Sowikoj osobiście szatańską niespodziankę właśnie w czasie tego jarmarku.
Umówiłyśmy się drogą mailową i ... spotkanie było krótkie, ale bardzo ciepłe i sympatyczne.
Gdyby nie fakt, że ciągle jestem w biegu i szukam wolnego czasu, to pewnie przegadałybyśmy całe popołudnie.
Oczywiście, zgodnie z urodzinową zabawą, Sowikoj przygotowała dla mnie niespodziankę.

Najpierw otrzymałam jeden woreczek - ten na pierwszym planie, ale za chwilę (ku mojemu zaskoczeniu) Sowikoj wręczyła mi drugi.



W woreczkach schowane były takie cudowności:
- naszyjnik,
- bransoletka.

Bransoletka na mojej łapce.

Sowikoj - z całego serca, bardzo dziękuję za wspaniałe niespodzianki.
Zawsze, gdy je założę, będą mi przypominać 5 urodziny mojego blogu i nasze spotkanie.

*****
Ja przygotowałam dla Sowikoj zakładeczkę, do której dorzuciłam trochę słodkości


i taki "drobiazg":

Oczywiście ten "drobiazg" (40 x 40 cm) stanowił główny upominek, a zakładeczka była dodatkiem :)))

Niespodzianki dla wylosowanych Gości i urodzinowe poczęstunki dla wszystkich przygotowuję do wysyłki.
*****
To było o dwóch niespodziankach, ale to nie wszystko, bo była jeszcze jedna niespodzianka - ode mnie dla Ona_i_ja.

Dzisiaj odwiedziłam Ją (również mieszka niedaleko) i to dopiero była niespodzianka :))
Wręczyłam paczuszkę wielkości, jak na powyższej fotce, ale opakowanej w inny papier.
Ona_i_ja niedawno zamieszkała w nowym miejscu i stąd moja niespodzianka "na nową chatę".
Do paczuszki dołączyłam trochę słodkości.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2010/10/06 22:13:07
    Niesamowite prezenty; śliczności Sowikoj dla Ciebie przygotowała, a Twoje poduszeczki bardzo pomysłowe i takie przytulaśne:))
    Pozdrawiam
    -
    zula-z
    2010/10/06 23:39:31
    Śliczności!
    -
    dendrobium
    2010/10/07 10:32:41
    Bardzo ładne, pomysłowe i praktyczne prezenty. Super!
    Pozdrawiam:)
    -
    ona_i_ja
    2010/10/07 12:16:45
    Splociku.... zaskoczenie było ogromne... a największe wielkością drobiazgu :)))

    Podusia cudna, a kto ją najbardziej ukochał?

    Dziękuję Ci jeszcze raz ogromnie z całego serca i pozdrawiam cieplutko :)
    -
    sowikoj
    2010/10/07 16:06:32
    MOja Kochana! Jesteś jedyna w swoim rodzaju! Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję - jak zawsze w locie - tym razem do Szczecina jadę :) Paaa do miłego kolejnego spotkania!
    -
    blogagnieszki
    2010/10/07 18:17:27
    Dostałaś super biżuterię, a i Twoje prezenty cudne :).
    -
    splocik
    2010/10/08 15:06:18
    Moteczek - śliczności od Sowikoj w naturze są o wiele śliczniejsze, bo i kształty, i kolorki są fantastyczne :)

    Zula-z - prawda?? :))

    Dendrobium - takie praktyczne prezenty są chyba najlepsze :))

    Ona_i_ja - i o to zaskoczenie właśnie chodziło :))) Tak myślałam, że ten ktoś szybko zajmie się poduchą :)

    Sowikoj - nie będę oryginalna - powiem, że Ty też jesteś jedyna w swoim rodzaju :) I ja jeszcze raz dziękuję - przy okazji opiszesz mi na fotce, które kamienie są które :))

    Blogagnieszki - biżuteria jest śłiczna, a moja poducha dla Sowikoj jest dobra jako peeling dla buzi, a to za sprawą twardych włókien wełny merynosów :)))
    Natomiast poducha dla Ona_i_ja jest przytulaśna - widać to u niej w blogu :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2010/10/08 15:07:25
    Proszę o opinie o tamborkach które Pani mąż zrobił. Myślałam o zakupie z anglii ale ja mam takiego bystrego tatę który by też zrobił , nie mam tylko pojęcia czy mi się będzie dobrze wyszywało , czy materiał jest dobrze napięty. Proszę o poradę. dslotala@o2.pl
    -
    splocik
    2010/10/08 15:17:51
    Gościu Dslotala - witaj :) Odpowiem tutaj, ale będzie mi miło, jeśli napiszesz maila.
    Tamborek kwadratowy jest u mnie na pierwszym miejscu. Kwadratowy ma więcej plusów niż okrągły - przede wszystkim wyszywany fragment ma kształt kwadratowy lub prostokątny, naciągnięcie kanwy jest bardzo dobre. Tamborek bardzo dobrze sprawdza się przy wyszywaniu na paskach kanwy. Ja jestem bardzo zadowolona - od czasu, gdy go zaczęłam używać, okrągły tamborek leży w pudle.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń