wtorek, 26 października 2010

Odpowiedzi na pytanie o skojarzenie

Zadałam trudne pytanie: "Co wyszywam?" przedstawiając fragment haftu.

Skojarzenia komentujących osób były różne i bardzo ciekawe:
- pyszczek zwierzaczka - kózki,
- orchidea,
- pierś,
- noga niedźwiedzia,
- misio,
- metryczka,
- renifer.

Jedno skojarzenie pokrywało się z moim :)))))))), ale ono też nie było prawidłowe :)))
Właśnie to moje skojarzenie nasunęło mi pomysł na zadanie takiego pytania :)))
Byłam ogromnie ciekawa, czy komuś też skojarzy się z piersią :)))

Jedno skojarzenie wiązało się z rośliną, ale nie tą właściwą :)

A jak wygląda prawda???

A tak właśnie :))))))))))))))))))


 

To śliczne bonsai i jeszcze dwa inne znalazłam kiedyś, gdzieś w sieci, ale nie pamiętam adresu - to było dawno i wydrukowałam tylko schematy.

W tej chwili kończę wyszywać drugie drzewko, bo z racji paluszka, nie robię na drutach lecz wieczorami haftuję korzystając z mojej magicznej lupy z podświetleniem.

Nie wyszywam jeszcze doniczek, bo waham się w sprawie ich kolorystyki.
Dopiero gdy wszystkie drzewka będą ukończone, podejmę ostateczną decyzję.

*****

Dziękuję Wszystkim za udział w zabawie - zgadywance :))

Aby nie zostawić zabawy bez niespodzianki, proszę autorkę komentarza ze skojarzeniem dotyczącym orchidei (jedyne roślinne skojarzenie) o przesłanie mailem swoich namiarów :)
Czekam do 31.10.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dendrobium
    2010/10/26 17:38:43
    Zdecydowanie nie wpadłabym na to! A jaki masz we wzorze kolor doniczki?
    Gratuluję zwyciężczyni!
    Pozdrawiam:)
    -
    Beata
    2010/10/26 18:53:19
    Jak patrzę na ukończony hafcik, to odpowiedź wydaje się łatwa ;)))) Ale zabawa była przednia :))) choćby żeby przeczytać, jak różne skojarzenia może wywołać kawałek obrazka :)))
    -
    splocik
    2010/10/26 19:27:39
    Dendrobium - ale wpadłaś na inny pomysł :))) Kolor doniczki w schemacie jest czerwony, w drugim obrazku jest szary, a w trzecim, taki typowo doniczkowy.
    Chcę wybrać zbliżoną kolorystykę dla wszystkich obrazków.

    Beata - właśnie w tym jest cała zabawa, która choć wydaje się trudna, uruchamia wyobraźnię przy patrzeniu na niewiele mówiący fragment np. obrazka.
    Jestem przekonana, że było dużo skojarzeń, ale nie wszyscy napisali komentarz.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aneladgam
    2010/10/26 19:37:08
    Haha, a to nas ustrzeliłaś ;)
    -
    splocik
    2010/10/27 15:04:05
    Aneladgam - hi hi - ja niewinna jestem, ja tylko zadałam pytanie... :)))))))))))))))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    blogagnieszki
    2010/10/29 18:29:16
    Widzę, że miałyśmy podobne skojarzenia :).

    Na drzewko bym nigdy nie wpadła hihi.
    -
    Apolejka21
    2010/11/02 08:23:12
    Splociku, to mnie się skojarzyło z orchideą. A bonsai też będzie śliczne. Pozdrawiam bardzo cieplutko

    -
    splocik
    2010/11/02 13:55:09
    Blogagnieszki pewnie więcej osób miało takie skojarzenie, ale tylko Ty napisałaś - i dobrze :))))

    Apolejka21 - i co ja mam z Tobą zrobić??? Ja wiem, komu skojarzyło się z orchideą :)))Termin przysłania do mnie mailem swojego adresu minął 31.10., potraktuję to ulgowo :)) Napisz do mnie maila :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń