sobota, 19 stycznia 2013

Kartki przed retuszem i po nim

Jeszcze ciut o kartkach, by zamknąć temat.
W poprzednich latach wykonałam więcej kartek, niż potrzebowałam do wysłania - po prostu rozpędziłam się i nie mogłam się zatrzymać. :)))
Nadwyżki tak sobie leżą... na pamiątkę...
Jednych kartek było trochę więcej, niż na pamiątkę, więc postanowiłam wykorzystać je, ale w nieco zmienionej szacie.
Zrobiłam kartkom malutki retusz, a efekt wyszedł taki, jak widać :)

Kartka przed retuszem - w dolnym rzędzie, pierwsza z lewej.


Po retuszu - fotka jest od adresatki.


Przed retuszem

Po retuszu - fotka jest od adresatki

Przed retuszem

Po retuszu - fotka jest od adresatki

Podobnej, niewielkiej zmianie poddana była jeszcze jedna kartka, ale nie pamiętam, komu ją wysłałam.
W tym roku nie zrobiłam kartek więcej niż było potrzeba, więc pamiątką będą tylko fotki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ABA
    2013/01/26 20:10:15
    Splociku prześliczne są Twoje karteczki. Takie delikatne. Oj będę musiała wziąć się u siebie za zmiany, bo widzę, że stoję w miejscu.
    cmok cmok
    -
    splocik
    2013/01/27 14:44:43
    ABA - dziękuję :) Karteczki takie, jak ja - skromne, że tak nieskromnie powiem :)))
    Twoje karteczki są piękne, może za dużo nie zmieniaj :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń