czwartek, 10 stycznia 2013

Taka data ma moc... urodzinową



10-01
Kolejny rok, gdy przychodzi dzień 10.01., a ja zastanawiam się, czy odnotować zmianę liczby w moim osobistym kalendarzu.
Tak, tak, od dziś jestem o roczek starsza i odnotowuję to raz ostatni :)))

Od kiedy pamiętam, zawsze byłam bardzo uparta i zawsze dążyłam do osiągnięcia tego, co sobie w główce umyśliłam.
Będąc szkrabem, nie zdawałam sobie z tego sprawy, że moja upartość skądś się bierze...
Zawsze musiałam robić wszystko inaczej niż wszyscy, po swojemu... i tak mi zostało :)))
Później poczytałam nieco na temat znaków zodiaku i wszystko się wyjaśniło...
Dusza rogata, to upór też musi być, choć z wiekiem może trochę słabszy, ale... nie na pewno. :)))

Można "mnie" zobaczyć i przeczytać wierszyk, który bardzo trafnie mnie charakteryzuje.

Bardzo dziękuję Wam,
że jesteście,
że mnie odwiedzacie,
że od czasu do czasu znajdujecie czas,
by napisać parę słów komentarza lub maila,
że w trudnych chwilach znajdujecie dla mnie ciepłe słowa... 
DZIĘKUJĘ :)
Jesteście Kochani :))

Wszystkim Koziorożcom
(szczególnie urodzonym 10.01)
życzę samych dobrych i radosnych chwil
oraz spełnienia marzeń,
a robótkującym - nieustającej Weny:)))

Na urodzinowym torciku pojawią się świeczki w odpowiedniej ilości,
ale ile ich będzie (?) ciiichoooo szaaa... tego nie powiem:)))



Zapraszam na ciacho i kawkę lub herbatkę :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2013/01/11 11:41:39
    Splociku, z jednodniowym opóźnieniem, życzę aby to, co dla Ciebie ważne, spełniało się; niech zdrowie dopisuje Ci przez cały rok!
    serdeczne uściski
    Anka
    -
    mięta
    2013/01/11 12:02:46
    Spóźnione ale bardzo szczere życzenia urodzinowe ślę: Wszystkiego dobrego i zdrówka !!
    -
    Elunia
    2013/01/11 12:47:11
    Splociku
    spóźnione , ale jednakowo serdeczne życzenia: zdrowia, szczęścia, pogody ducha i żeby wena Cię nie opuszczała :))

    Ja też uparta i rogata dusza :))
    -
    andulencja
    2013/01/11 16:10:03
    No Splociku - uśmiałam się czytając wierszyk :)))
    Ty - uparta - no SKĄD !!!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    Anja

    ps. A torcikiem się częstuję! A jakże :)
    -
    motylek73
    2013/01/11 18:34:36
    Splociku - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Nie zapomniałam o Tobie - coś tam leci, choć w tym roku późno wybrałam się na pocztę.
    Buziaki serdeczne od Motylka z przyległościami!
    -
    violetta666
    2013/01/11 23:22:56
    Szczęścia i pomyślności i wszystkiego najlepszego :)) pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    splocik
    2013/01/12 19:06:48
    Hrabina - dziękuję :)

    Mięta - dziękuję :)

    Elunia - dziękuję :) Wiem, że jesteś jak ja - uparciuch :)))

    Andulencja - dziękuję :) Taak, wierszyk jest fajny :))) Myśłę, że torcik smakował :)))

    Motylku - dziękuję Tobie i przyległościom :))) Będę zaglądać do skrzynki :)

    Violetta666 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2013/01/13 19:00:19
    Spóźnione nieco, ale serdeczne życzenia Wszystkiego Dobrego Urodzinowego i nie tylko! :-)))
    -
    urszula97
    2013/01/13 19:52:06
    spóźnione ale z całego serca, e tam licznik czasu,ważne na ile się czujesz,wszystkiego najlepszego,zdrowia.
    -
    gaga1957
    2013/01/13 21:24:33
    Na serdeczne i szczere życzenia nigdy nie jest za póżno, to takie małe usprawiedliwienie. Splociku żyj długo, szczęśliwie, w zdrowiu i pogodzie ducha, otoczona pięknem, ciepłem i miłością. Do życzeń dołącza się cała rodzinka. Buziaki.
    -
    splocik
    2013/01/14 14:46:46
    Fusilla - bardzo dziękuję :) Ja też się czasem spóźniam :)))

    Urszula - dziękuję bardzo :) Też tak uważam - najważniejsze samopoczucie :)))

    Gaga1957 - dziękuję bardzo :) Usprawiedliwienie przyjęte :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ABA
    2013/01/26 17:16:18
    Splociku powinnam walić się po tym głupim łbie, że też ja nie zajrzałam na wątek. Tydzien pokuty sobie zadaję za to niedbalstwo. Tobie chociaż bardzo spóźnione, ale zawsze szczere życzenia wszystkiego naj........... i nie zmieniaj się z kazdym rokiem, no możesz co drugi roczek..
    -
    splocik
    2013/01/26 19:46:39
    ABA - szkoda mądrej głowy - oszczędź ją, a pokutę sobie daruj :)))
    Za życzenia i niespodziankę dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń