poniedziałek, 14 stycznia 2013

Miłe niespodzianki - urodzinowe

Jakie to przyjemne uczucie, gdy otrzymuje się piękne życzenia na prześlicznych kartkach, gdy rozpakowuje się drobne upominki... Dorosły człowiek cieszy się dokładnie tak samo, jak małe dzieci... to cudowne uczucie :)))

Zacznę od upominku, a właściwie dodatku do osobistego upominku od mojego Ktosia.

Jak widać, koszyczki już znalazły zastosowanie na drobiazgi :)



O świątecznych, wiklinowych upominkach od Ktosia pisałam wcześniej, zaś o innych urodzinowych nie będę pisać... tajemnica... :)))

A teraz upominki i kartki od Koleżanek :)

Danfi przysłała "małe co nieco", jak to Ona określiła, ale ja uważam, że to takie "większe co nieco".
Z paczuszki wyjęłam mnóstwo wykrojonych drobiazgów do wykonania kartek, gotowe bazy kartkowe z wykrojonymi okienkami oraz malutką karteczkę z życzeniami - same śliczności.
Celowo nie rozkładałam drobiazgów i nie przybliżałam, bo będą widoczne na kartkach, które wykonam w najbliższym... półroczu? :)))


Jakież było moje zaskoczenie, gdy rozpakowałam coś przestrzennego...
Zobaczyłam takie cudo, a w nim małe słodkości. :))

Śliczny gorsecik, misterna robótka i tak pięknie dopracowana :)

Na leżąco wygląda tak:

Na stojąco...

I nieco z boczku :) Śliczne cudeńko :)
Tam wewnątrz, jak w koszyczku, były sobie małe smakołyki, ale do fotek nie dotrwały :)


Oprócz powyższego były jeszcze inne słodkości i smakowite herbatki, upss... wyszły :)))

Danfi - dziękuję bardzo :) Zrobiłaś mi super niespodziankę :)))

Od Janoli przyleciała kartka i zamkowa broszka z szydełkowymi kwiatkami.


Bliżej, broszka wygląda tak:
Na fotce dużo traci, na żywo jest cudowna :)


I jeszcze kartka pozująca samodzielnie :)


Janolu - dziękuję bardzo :) Niespodzianka była prawdziwą super niespodzianką :)))

Kasiek_tm przysłała mi pięknie haftowaną kartkę  :)


Kasiek - dziękuję bardzo :) Misiaczek jest słodki :)))

Od Kundzi przyleciała karteczka 3D - piękny efekt :)


Tu trochę lepiej (chyba?) widać 3D.


Kundziu dziękuję bardzo :) Róże to moje najbardziej ulubione kwiaty :))) Wszystkie inne są zaraz za nimi :))) 

Wiesia przysłała kartkę filiżankę i... do kawki czekoladę.
Skąd Ona wiedziała, że kawy nie słodzę, ale lubię do niej czekoladę w ilości: 1 kostka lub dwie :)))

Karteczka miała mały wypadek - w trakcie podróży odpadły koraliki.
Dobrze się stało, że kartka była dodatkowo w koszulce, więc wszystkie koraliki uchowały się.


Przykleiłam je magikiem w miejscach, gdzie były ślady ich wcześniejszego klejenia.
Koraliki do dziś trzymają się i myślę, że tak już pozostanie.


Wiesiu - bardzo dziękuję :) Karteczka jest śliczna, w formacie nie tradycyjnym, tak lubię :)))

Wszystkim, którzy przysłali mi życzenia drogą elektroniczną, także bardzo dziękuję :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hanula1950
    2013/01/15 14:50:10
    Gorsecik jest super.
    -
    dana1967
    2013/01/15 16:18:56
    Piękne upominki dostałaś ! Ale gorsecik wymiata wszystko!!! :)
    -
    splocik
    2013/01/15 21:04:03
    Hanula1950 - gorsecik jest śliczny i reszta też mi się podoba :))

    Dana1967 - wszytkie prezenty są dla mnie tak samo ważne :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2013/01/19 09:55:55
    Witaj! Jakie śliczne to wszystko, ale gorsecik i kartka z misiem przeurocze. Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2013/01/19 14:55:35
    Gaga1957 - śliczne i teraz moje :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń