środa, 9 stycznia 2013

Niespodziankowo, poświątecznie

To prezenty (niektóre), jakie znalazłam pod choinką.
Ktoś wykonał je w wielkiej tajemnicy - nic, a nic nie wyczułam, że coś kombinuje :)))



W pudle znalazłam mniejsze pudełko bez przykrywki i trzy szpule nici Maxi.


Była też tacka z fikuśnymi uchwytami.



A taki bucik Ktosiu wykonał dla pewnej małej księżniczki :))



Te kartki przyleciały do mnie po Świętach i jakoś nie miałam czasu, by je tu zapisać - ku pamięci.

Oto te karteczki - śliczne wszystkie bez wyjątku :




I noworoczne



Dziękuję za piękne karteczki i wspaniałe życzenia.

Wszystkim, którzy przysłali mi życzenia drogą elektroniczną, telefoniczną i tradycyjną serdecznie dziękuję - sprawiliście mi wiele radości.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/01/15 19:34:08
    prezenty urocze,bardzo trafione i gustowne,
    -
    splocik
    2013/01/15 21:01:19
    Urszula97 - chyba każda niespodzianka sprawia radość, nawet ta najmniejsza, a czasem dobre słowo potrafi wzruszyć do łez :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2013/01/19 10:01:29
    Kartki śliczne, ale mężowskie cuda powalają na kolana. Muszę sprawdzić czy w spisie treści jest zakladka - cuda mojego zdolnego męża. Hihi pozdrawiam ciepło artystę i jego małżonkę.
    -
    splocik
    2013/01/19 14:53:59
    Gaga1957 - dziękujemy :)
    Pozdrawiamy ciepło.

    OdpowiedzUsuń