piątek, 29 marca 2013

Jajeczka szydełkowe... z kwiatkiem

Do wykonania takich płaskich jajeczek - zawieszek zainspirowało mnie płaskie jajeczko z innym motywem kwiatowym, jakie zobaczyłam u Antoniny.
Niewiele myśląc, chwyciłam za szydełko, które ogromnie ucieszyło się, że posłuży nie tylko do zakończania serwet wykonywanych na drutach w ostatnim czasie.

Zaczęłam kombinować i wykonałam, jako pierwsze, to największe jajko.
Później zaczęłam kombinować, by uzyskać mniejsze, mniejsze... i w końcu uzyskałam zadowalającą wielkość jajeczka.

Teraz to już poleciało z górki i tak od czasu do czasu szydełko szło w ruch i powstało tyle jajek, ile widać na fotce.

Przy okazji wykonałam miniaturki kurczaczka i zajączka według schematu, który publikowała Fascinata.

Jajeczka (część z nich ) poleciały w świat, a niektóre zostały u mnie i już zdobią wierzbowe gałązki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/03/29 17:05:08
    piękny zbiór jajeczek, jeszcze raz Wesołych świąt, karteczka doszła, dziękuje.
    -
    aniam1009
    2013/03/29 18:46:15
    Wesołych Świąt!! :))
    -
    splocik
    2013/04/01 20:26:19
    Urszula97 - dziękuję :)

    Aniam1009 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    wiki45a
    2015/02/08 09:04:41
    Świetne te zawieszki! Myślę żę mogą być tez podkładkami pod kubek na sniadanie wielkanocne.
    -
    splocik
    2015/02/09 10:18:24
    Wiki45a - dziękuję :) Aby zawieszki stały się podkładkami pod kubek wielkanocny, to należy pójść w drugą stronę, mianowicie powiększyć tę największą zawieszkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń