środa, 20 marca 2013

Na początek - cztery kartki

Święta coraz bliżej, a ja dopiero skończyłam pierwsze cztery kartki.
Co prawda wyszywałam sukcesywnie wzorki, na które akurat miałam ochotę patrzeć, ale z wykończeniem było już gorzej.
Brakowało mi mobilizacji, pewnie z braku słoneczka, ale teraz mobilizacja przyszła w postaci terminu wysyłki, bo to już najwyższy czas.

Teraz robię tak: rozkładam wszystkie półfabrykaty, wszystkie dodatki, jakie mam od forumowych Koleżanek i przyglądam się, co i jak mogę pokombinować.

Często wyszywam z jednego szablonu kilka wersji i nawet niewielkie różnice sprawiają, że ja mam zabawę, a kartki różnią się szczegółami.
Z poniższym wzorkiem nie kombinowałam wiele, a gotowe kartki wyglądają, jak widać.





Pierwsza kartka (z motylkami) poleciała już za Ocean, przy okazji wysyłki urodzinowej dla Motylka.
Pozostałe kartki czekają na ukończenie pozostałych i zostaną przydzielone poszczególnym adresatom.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dana1967
    2013/03/20 18:44:25
    bardzo pięknie wykonane karteczki:)
    -
    danfi1
    2013/03/20 20:38:51
    Fajne karteczki: niby taki sam wzór, a karteczki tak różne :-)
    -
    splocik
    2013/03/21 16:00:51
    Dana1967 - dziękuję :)

    Danfi1 - dziękuję :) Często robię kilka wersji jednego wzoru :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2013/03/23 06:35:46
    Splociku - piękne te karteczki, dziękuję, że otrzymałam jedną z nich - to niesamowita ozdoba w domu w ten świąteczny czas!
    Ale zimę macie! Mam nadzieję, że już sobie poszła i nie wróci, aż do następnego sezonu!

    Motylek
    -
    splocik
    2013/03/23 20:15:46
    Motylku - miło mi, że spodobała się Tobie kartka z jajem :)))
    Zima SIĘ MA dobrze i chyba nie ma ochoty prędko pójść sobie :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń