środa, 27 marca 2013

Świąteczne kartkowanie skończone

Kartki skończone i wysłane.
Tu zostają na pamiątkę fotki, a wcześniej jest przedostatnia porcja fotek kartkowych.

Kartki wykonane zostały z zastosowaniem haftu matematycznego i papierowych dodatków.

To już reszta kartek, następne za rok :)))

Ten wzorek już wyszywałam, ale czasami lubię powtarzać motywy.


Ten też powtórzyłam, ale haftowałam w nieco inny sposób.


Pozostałe wyszyłam pierwszy raz - szablony pochodzą, jak wszystkie poprzednie, z sieci.
W necie krążą te szablony - wystarczy wrzucić dwa słowa do wyszukiwarki.















A tak wypełniłam dziurę nad zajączkiem - jest różnica prawdaaa??? :)

Było tak:                                                        

Jest tak:



Zanim wysłałam kartki, ułożyłam je na stoliku (tutaj nie ma wszystkich) i na kartkach położyłam koperty zawierające w środku karteczki z adresem.
Później wyjmowałam z koperty karteczkę i wiedziałam komu wysłać to, co leżało pod kopertą. :)
Nie jest wykluczone, że do kogoś poleciała kartka z motywem zeszłorocznym, bo coś tam chyba (?) powtórzyłam. :)))




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    violetta666
    2013/03/27 11:43:50
    O jak ich dużo i są bardzo fikuśne :)) pozdrawiam serdecznie Viola
    -
    dana1967
    2013/03/27 13:07:24
    Sama nie robię więc z zachwytem podziwiam Twoje:)!!!!
    -
    urszula97
    2013/03/27 15:46:05
    te końcowe to najweselsze,wszystkie śliczne ,pozdrawiam.
    -
    hrabina.ee
    2013/03/27 18:16:15
    a ja dzis rano dostałam. Jaka ona śliczna!!!! Stanęła nad kominkiem i co przechodze, to oczy moje przyciąga. Dziękuję Splociku za tę przepiękną kartę.

    Pozdrawiam z zimnej Wyspy
    Anka
    -
    Ninka
    2013/03/28 00:20:46
    Jednym słowem Splociku taki" entliczek pentliczek,czerwony stoliczek. na kogo wypadnie na tego bęc"No cóz ja robiłam podobnie, bo to tak trudno wybrać która karteczka do której koleżanki ma polecieć. :)
    -
    splocik
    2013/03/28 14:13:07
    Violetta666 - dziękuję :) To są pomysły danej chwili i dlatego takie fikuśne :)

    Dana1967 - dziękuję za podziwianie :)
    Przyjdzie czas, że sama spróbujesz - może na najbliższe Święta BN? :)

    Urszula97 - dziękuję :)
    Chyba dlatego najweselsze, że koniec kartkowania i Święta tuż tuż :)

    Hrabina - bardzo cieszę się, że kartka dotarła na czas i co najważniejsze spodobała się :)

    Ninko - dokładnie tak :))) Zawsze mam trudności z wyborem, przy hurtowym wysyłaniu. :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń