sobota, 23 marca 2013

Pięć kartek z zajączkiem

Dziś kolejne skończone... nooooooo, prawie skończone kartki z zajączkiem w roli głównej.

Dwie kartki będą miały jeszcze coś, ale to coś musi mi wpaść do głowy, bo nie mam najmniejszego pomysłu co umieścić nad zajączkiem.

Oto te dwie kartki ze znakiem zapytania - czego tu brakuje?



W poniższych kartkach "zorganizowałam spotkanie" zajączka z kurczaczkiem :)




Ja już wiem, co umieściłam nad zajączkiem na dwóch pierwszych kartkach, ale jestem ciekawa, czy ktoś odgadnie mój pomysł. :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/03/24 08:39:02
    musowo musi być słoneczko, i one ma grzać, słoneczka mi brakuje.
    -
    splocik
    2013/03/24 12:21:34
    Urszula97 - dziękuję za propozycję :)

    Czekam na kolejne propozcje :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń