czwartek, 21 marca 2013

Wiosna - pierwszy dzień na zimowo

Pierwszy dzień wiosny jest w tym roku nie wiosenny lecz zimowy.
Jest zimno, biało, ponuro, bo bez słonecznych promyków.

Mam już dość takich widoków i chyba nie tylko ja.
Czy ktoś widział wiosnę???????

Kilka dni temu były piękne widoki zwiastujące wiosnę, jak na przykład ten gęgający klucz - ogromny....... nie jedyny w pierwszych dniach marca.
Zdjęcie zrobione (16.03.2013) komórką nie objęło całego klucza, a tuż obok leciał drugi klucz mniej więcej tej samej wielkości.

Dziś mamy takie widoki...

Wszędzie śnieg i śnieg,
Dobrze, że choć drogi i chodniki są czarne... prawie.



Nawet Sunia ma już dość zimy.

Trzeba będzie poważnie zastanowić się nad dekoracją świąteczną - może choinka ozdobiona pisankami???

Trochę wiosny wstawię z kolejnymi skończonymi kartkami świątecznymi - w następnej notce.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dana1967
    2013/03/21 19:39:27
    krajobrazy jakoś mi znajome:)
    -
    splocik
    2013/03/21 21:01:02
    Dana1967 - takie znajome krajobrazy są dziś chyba na wszystkie cztery strony świata w naszym kraju :)
    -
    hrabina.ee
    2013/03/21 21:10:57
    I nie tylko u Was tak jest, mam na myśli tak zimno. U nas co prawda zawieje śniegiem na chwilę, potem to szybko stopnieje, ale w tych tekturowych irlandzkich domach zimno niemożebnie! Słońca chcę, słońca i energii!!!
    pozdrawiam
    Anka
    -
    splocik
    2013/03/22 08:59:26
    Hrabina - u Was zawieje i znika, a u nas zawieje i dosypuje. W domu można się podgrzać, przytulić i zaraz cieplej się robi. I nie patrzeć na widoki za oknem.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2013/03/22 09:16:48
    Co dzień nowa porcja śniegu. Co dzień odśnieżanie. Lubię zime, ale w tym roku, to juz lekka przesada! :-(
    -
    splocik
    2013/03/22 09:22:05
    Fusilla - też tak uważam, że to przegięcie... lekkie??? :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2013/03/22 14:38:28
    Niestety Splociku, ogrzac się nie da tego domu. Jest strasznie zimno, mimo, że ogrzewanie mam włączone 24 na dobę. Tutejsze domy mają bardzo nikłą izolację lub nie mają jej wcale, sa pełne dziur i szczelin. Nauczyłam się chodzić w wełnianych swetrach:)) W sumie to kolejna taka zima u nas i nie powinnam narzekać, ale już mam dość tego chłodu, deszczu i generalnie chyba braku słońca.
    Oby i do Was i do nas zawitała wiosna!

    Pozdrawiam
    Anka
    -
    splocik
    2013/03/22 22:08:41
    No tak, Wasze domu budowane są na inne warunki pogodowe :)
    Niech spełnią się Twoje słowa :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń