wtorek, 31 marca 2015

Kartki wielkanocne już są

Kartki wielkanocne właściwie były, bo już poleciały do adresatów.

W tym roku zrobiłam mniej kartek, bo ciągle szukałam Weny, a ona bawiła się ze mną w ciuciubabkę i gdy pokazała się na chwilkę, to zaraz gdzieś znikała i tyle ją widziałam.
Jednak w chwilach, gdy była przy mnie, coś tam pokombinowałam...
Skromne, bo skromne, ale mam nadzieję, że spodobają się, a i tak chyba najważniejsza jest pamięć i życzenia.

Pierwsze powstały kartki wesołe z takimi obrazkami wyciętymi z... z odzysku...



Później powstały jajka w koronkach....




Następnie trochę, jak wiosenne obrazki z żółtymi maleństwami...




Jeszcze takie...


Na koniec powstały kartki z haftem krzyżykowym...




Wysłałam też trochę kartek - gotowców hurtowych, takich jak te...




2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2015/03/31 16:17:28
    Ja tylko westchnę cichutko, bo mnie Bozia poskapiła takiego talentu do wycinania, jak Twoje cudeńka! :-))))
    -
    splocik
    2015/03/31 16:48:33
    Fusilla - dziękuję :) Cieszę się, że podobają się.
    Te wycinanki koronkowe, to dzięki uprzejmości koleżanek skrapkujących mam, bo ja nie mam wykrojników. Ja tylko kombinuję jak je ze sobą poskładać i dodać coś swojego. Ja wycinam tylko takie proste rzeczy albo takie ozdobnymi nożyczkami, które mam.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2015/03/31 16:49:58
    Splociku nie wierzę w ten brak Weny, bo karteczki są może i skromne, ale śliczne, a najbardziej mi sie podoba moja( haftowana z zajączkiem). Bardzo pomysłowa i ładna kompozycja.
    -
    arla1
    2015/03/31 17:22:23
    Piękne karteczki wyprodukowałaś. Jestem pod wrażeniem, wena jednak była. Pozdrawiam
    -
    skrawek tęczy
    2015/03/31 17:35:07
    Prześliczne karteczki, pewnie adresaci zachwyceni:) Pozdrawiam:)
    -
    hrabina.ee
    2015/03/31 18:31:06
    Kartki są piękne i niepowtarzalne. Ite z haftem i te z wesołymi obrazkami i te w koronkach. Piękne.

    Anka
    -
    splocik
    2015/03/31 19:39:33
    Ninko - Wena była w momentach i w tym czasie powstawały kartki "po kawałku". Jak Wena uciekła, to kartki czekały i tak w kółko. :)))
    Dziękuję jednak za ciepłe słowa i cieszę się, że kartki podobają się. Twoja ma jeszcze kawałek haftu matematycznego
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/03/31 19:41:08
    Arla1 - dziękuję :) Wena, jak pisałam, była z przerwami, a ja skrzętnie to wykorzystywałam. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/03/31 19:42:56
    Skrawku tęczy - dziękuję :) Wiem, że te które dotarły, podobają się. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/03/31 19:44:41
    Hrabino - dziękuję :) Miło mi, że Tobie podobają się wszystkie kartki, bo wśród nich jest jedna, która leci do Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      toja-12
      2015/03/31 20:32:18
      Jak na brak weny to sporo tych karteczek:)
      Takie kolorowe i różnorodne, śliczne.
      Pozdrawiam.
      -
      ABA
      2015/03/31 21:59:19
      Karteczki bardzo uroczyste i kolorowe. Dobrze, że wena przychodziła w samą porę i na tak długo ile jej trzeba było do stworzenia cudownych karteczek.
      Serdecznie pozdrawiam
      -
      urszula97
      2015/04/01 18:26:13
      są przesliczne,każda inna a Ty mówisz że nie masz veny,pozdrawiam.
      -
      fusilla
      2015/04/01 19:22:28
      Dziękuję przeserdecznie za przepięknego maciupkiego kurczaczka! Słodziak, jak nic! I mam wyrzuty, bom popełniła dla Ciebie skromne coś, a dostałam ogrom serca!
      Wiosennie pięknych Świąt dla Ciebie, Ktosia i Wszystkich Twoich!
      -
      splocik
      2015/04/02 12:26:31
      Toja-12 - dziękuję :)
      Brak Weny nie był ciągły i w chwilach, gdy była przy mnie, powstawały kartki tak po kawałku... :)))
      -
      splocik
      2015/04/02 12:28:55
      ABA - dziękuję :)
      Tak to jest z tą Weną, przychodzi i odchodzi raz pozostaje dłużej, a raz wpada na chwilkę. :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      splocik
      2015/04/02 12:30:06
      Urszula97 - dziękuję :)
      Ja nie mówię, że jej nie ma, tylko, że muszę za nią ganiać, bo się chowa. :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      splocik
      2015/04/02 12:35:03
      Fusilla - dziękuję za to, co Ty dla mnie zrobiłaś (przecież też z serca), ja to doceniam, a najbardziej doceniam pamięć.
      Dziękuję za życzenia tamte i te tutaj - przekażę reszcie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń