sobota, 16 maja 2020

Majowe konwalie, motylki i zieleń

U Ani w maju królują: zieleń, konwalie i motyle.

Na Pinterest znalazłam taki sympatyczny wzorek i wyszyłam go na kremowej kanwie, nie myśląc jeszcze komponowaniu kartki.
Dopiero po wyhaftowaniu zdecydowałam, że kartka będzie w odcieniach zieleni, a motylki w kolorze kanwy.
Tubka kleju wyciśnięta prawie do końca, ale jeszcze na kartkę wystarczyło i pewnie uda mi się jeszcze dwie kartki wykonać, ale pojedynczo na każdy następny miesiąc.

W komponowaniu tej kartki zastosowałam wszystkie wytyczne, bo jak tylko jedna kartka, to musi być w niej wszystko, czyli 3 w jednym...

Przez pomyłkę dodałam w hafcie jeden dzwoneczek w prawej łodyżce, czego nie było w schemacie.
Dzięki temu moja konwalia jest jedyna taka. :)))



Kartkę zgłaszam do zabawy u Ani.


38 komentarzy:

  1. Piękna kartka ze slicznym haftem, te konwalie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Konwalie są piękne i trujące.
      U mnie w ogródku rozrosły się i nie mogę ich okiełznać. Będę musiała je pożegnać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Aż zapachniało konwaliowo! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - oj tak konwalie pachną obłędnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka. Konwalie są głównym i pięknym jej elementem, a że inne niż wszystkie to ich zdecydowany atut, bo i w przyrodzie trudno znaleźć dwie identyczne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      W przyrodzie trudno znaleźć cokolwiek identycznego z czymś drugim. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo wiosenna kartka.Konwalie śliczne.Cieple z Puchatym wysyłam bo sama potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Dziękuję za Ciepłe i Puchate, które odwzajemniam wielokrotnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku, przepiękna kartka, konwalie to takie wspaniałe kwiaty.
    Mam taki sam dziurkacz - motylek:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ja nie mam dziurkacza, to motylki otrzymane kilka lat temu od koleżanek blogowych. Takich zostało mi już niewiele. Mam jeszcze trochę innych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fantastyczna konwalijkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jak kwitną konwalie, przepiękną pracę stworzyłaś. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konwalie w takiej oprawie są idealne. Prezentują się cudnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik. Uwielbiam konwalie. Tez mam trochę na działce. Z tym że u mnie raczej słabo się rozrastają. Może zamiast je wyrzucać całkowicie,spróbuj jakoś ograniczyć im teren np sądząc w pojemnikach zakopanych w ziemi,bo przecież one pachną tak obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Kiedyś ograniczyłam, to potrafiły znaleźć sobie ujście. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Urocza wiosenna karteczka. Też wyszyłam konwalie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam konwalie! Maj to czas ich kwitnienia - u Ciebie zakwitly na karteczce.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Jak pisałam, wyżej, w ogródku będę żegnać się z konwaliami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Śliczne konwalie i piękny hafcik.
    Chyba wszyscy je uwielbiają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna konwaliowa kartka!
    Zachwycam się haftem, pełen uroku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra hafcik i moja ulubiona kartka z haftem. Pięknie wygląda z tymi motylkami.
    Dziękuję pięknie za udział w zabawie i spełnienie wszystkich wytycznych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłaś super wzorek. Super się prezentuje na kartce :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Konwalie jak żywe! piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, aż czuć zapach konwali :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wzór na konwalie, wyglądają ślicznie :)
    Pięknie zdobią kartkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzór inny niż wszystkie, bardzo urokliwa karteczka😀
    Pozdrawiam serdecznie 🌼🧡🙋

    OdpowiedzUsuń