czwartek, 21 maja 2020

Wielkanoc cały rok - maj

W ramach zabawy u Primitive Moon, powstała kolejna kartka z małym hafcikiem.

Kurczaczki wyszyłam jakiś czas temu i tak sobie przeleżały w pudełku z drobnymi haftami.
Kurczaczki były celowo osunięte od siebie, bo nie miałam na nie pomysłu, a może miałam je zastosować oddzielnie.
Teraz zdecydowałam, że kurczaki będą razem i uzupełniłam hafcik o jajko, na które kurczaczki spoglądają z zaciekawieniem.


Całość umieściłam wśród drobnych kwiatków.



Kartkę zgłaszam do zabawy "Wielkanoc cały rok".


24 komentarze:

  1. Pięknie pisklaki.Jak dobrze mieć szuflade.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Fakt, dobrze mieć szufladę, a w szufladzie pudełka z drobiazgami. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Prześliczna kartka, bardzo wiosenna i delikatna. Te kurczaczki są takie urocze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Te kurczaki mam ochotę wyszyć jeszcze raz a może kilka, bo są małe, szybko się wyszywa i można różnie zagospodarować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Masz na zawołanie pomysłów tysiąc! Kreatywność godna podziwu!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Z tym tysiącem i na zawołanie, to lekka przesada, bo czasami na pomysł muszę czekać, aż się w głowie coś pojawi. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest, kartki z hafcikami to oi ulubieńce, fajne wybrnęłaś z odsuniętych kurczaków, jajo tam pasuje idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, że lubisz hafciki na kartkach, a jajo miało być nieco mniejsze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczna kartka, wiosenne kolory i świąteczny motyw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Gdzież mi do urody Twoich kartek...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczne kurczęta i urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik :-) Jajo idealnie wkomponowałaś :-) Wygląda tak jakby było tam od początku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Jajo miało być ciut inne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Widzę że kompletujesz karteczki już nie tylko na Boże Narodzenie, ale także i na Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - tak sobie założyłam, że przy okazji zabawy zrobię kilka kartek na zapas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń