poniedziałek, 28 września 2020

9 z 12 prac Rękodzielniczki i przysłowie wrześniowe

Koniec września tuż tuż, więc spieszę z zadaniem do dwóch, a nawet trzech zabaw. 
 
We wrześniu zaproponowałam takie przysłowia:
1. Chodzi wrzesień po rosie, zbiera grzyby we wrzosie.
2. Człowiek pilny ma zawsze coś do zrobienia. 

Przysłowie drugie zinterpretowałam wcześniej - w drugim blogu TUTAJ, ponieważ zadanie wykonałam techniką frywolitkową.
Natomiast przysłowie pierwsze połączyło moją zabawę Rękodzieło i przysłowia z zabawą 12 prac 
Rękodzielniczki, ponieważ Renia podała na wrzesień wytyczne (Babie lato, powitanie Jesieni i kolor rudy) oraz kilka przysłów, a wśród nich także to, które u mnie jest jako pierwsze.
 
Szukając inspiracji, natrafiłam w Pinterest na takie sympatyczne grzybki i zaświtał mi pomysł na zakładkę dla grzybiarza. 
Wysyp grzybów, to najlepsze powitanie Jesieni, grzybki są w rudym kolorze i przysłowie związane z grzybami.

 Z bliska lepiej widać rudy kolor grzybków.

 
Po drugiej stronie wyszyłam napis, także rudym kolorem.
 

Zakładka trafia zatem do trzech zabaw, gdyż dobierałam kolory z resztek mulin. 

- Rękodzieło i przysłowia - u mnie
 

- 12 prac Rękodzielniczki - u Reni 
 
 
- Wymiatamy resztki - u Igiełki 
 

22 komentarze:

  1. Bardzo smakowite wspomnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka, super że udało się połączyć 3 zabawy.Pozdrawiam znów deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami się tak uda. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękna zakładka, bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-) Uwielbiam te wyszywane zakładki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka dla grzybiarza jest obłędna, ale te grzybki cudnie wyszły! ♥ Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super , dwie zabawy załatwione jedną cudną zakładką. A ja we wrześniu jak przysłowiowo grzyb w lesie. Zostały mi dwa dni i 4 zabawy , ciekawe czy zdążę :-)
    Świetne te grzybki dla grzybiarza.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zdążysz, przecież to sporo czasu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Przysłowie oddane w 100%:) świetna zakładka może cieszyć nie tylko zapalonego grzybiarza ale i miłośnika 'Pana Tadeusza" ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      No tak, zapomniałam o "Panu Tadeuszu". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo fajna zakładka i podoba mi się ten napis, świetnie pasuje do całości:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - dziękuję :)
      Napis, to chwilowy przypływ różnych śmiesznych pomysłów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. widzisz, a ja ostatnio szukałam woru na zakładkę z grzybami i nie mogłam znalezc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - czasami szukamy i nie znajdujemy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Grzybkowa zakładka jest super, Splociku. Idealna do jesiennej lektury.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obdarowany grzybiarz zapewne będzie zadowolony. Gdy wróci z grzybów z pustym koszykiem😟 będzie mógł się pocieszyć oglądając zakładkę, że następnym razem będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - pewnie masz rację, ale zakładka może też zimą przypominać i jesiennym grzybobraniu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń