wtorek, 22 września 2020

Kopciuszek i... jajko, Wielkanoc cały rok - wrzesień

W niespodziance od Ani znalazłam cekiny. 
Cała kupka kolorowych cekinów nic mi nie mówiła o ilości kolorów i ilości cekinów poszczególnych barw. 
 

To sprawiło, że zabawiłam się w Kopciuszka i podzieliłam cekiny na kolory.
Trwało to około 1,5 godz i okazało się, że najwięcej jest czerwonych, a najmniej - jedna, dwie, trzy sztuki niektórych kolorów.
Skoro cekiny zostały mi niespodziewanie dane i teraz podzieliłam je na jednokolorowe kupki, to nie pozostało nic innego, jak zrobić z nich użytek.
 

Widziałam u blogerek śliczne bombki i jajka cekinowe, więc postanowiłam spróbować swoich sił w tej technice, do której nigdy w życiu nie sięgałam.
Znalazłam zapas zwykłych szpilek i przystąpiłam do działania.
Jest to mój zupełny debiut w tym temacie.
 
 
Najpierw zamocowałam tasiemkę, po czym przystąpiłam do upinania cekinów.
Układanie cekinów nie jest może zbyt równe i dokładne, ale to w końcu moja pierwsza praca w tej technice.
 
 
Jeszcze spojrzenie na jajko w pozycji wiszącej.

 
W taki oto sposób Ania zmobilizowała mnie do rozpoczęcia przygody z cekinami.
Przyznam, że nawet spodobało mi się takie cekinowanie. :)))
Teraz pewnie będę od czasu do czasu ( w chwilach natchnienia) używać cekinów do wykonywania niektórych ozdób świątecznych.


Pamiętam, że z cekinami miałam już do czynienia... w dzieciństwie. :)))
Należałam do kółka tanecznego i miałam strój krakowianki, którego najozdobniejszą częścią był serdaczek wyszywany cekinami i obowiązkowo szklane korale. 
 
Szkoda, że kości nie wyrzuciły mi cekinów, ale zupełnie coś innego.
Zatem jajko przeznaczam na zabawę Wielkanoc przez cały rok u Primitive Moon.
 

20 komentarzy:

  1. Świetna podpowiedź! Na przyszlość jak znalazł!🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie zaskoczyłaś totalnie !! Raz podzieleniem na kolory, dwa tak szybkim ich wykorzystaniem a przed wszystkim efektem !! Piękny debiut , jajeczko wyszło świetnie i będzie bardzo fajną ozdobą wielkanocną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Podzielić musiałam, żeby wiedzieć które kolory wystarczą na małe jajko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. O matulu, że też chciało Ci się je przeliczać :) Ale dzięki temu super jajeczko powstało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Ja ich nie liczyłam tylko podzieliłam, a policzyłam tylko do trzech. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Super prezent, kolejna nowa technika, jajko piękne, Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Podobają mi się też inne techniki, ale nie wszystkie są dla mnie do wykonania.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. super jajeczko, dzielenie cekinów to coś jak oddzielanie koralików :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo świetne, ale podziwiam za to sortowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowity Kopciuszek z Ciebie, Splociku. Jajeczko wyszło naprawdę pięknie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ozdoby wyszły bardzo pięknie! Masz niesamowitą cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno dziękuję :)
      Czasami wydaje mi się, że tej dawnej cierpliwości mi brakuje.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Pracochłonne to jajeczko i należy równo wspinać cekiny :) zabieram fotkę do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - to jest małe jajko, a mam zamiar zrobić większe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń