czwartek, 10 września 2020

Róża i sznurek

W miesiącu wrześniu, wytyczne ustalone przez Anię w zabawie Kartki przez cały rok 2020 trochę mnie zaskoczyły. 
Wytyczne niby proste, bo róża, kolor pomarańczowy i sznurek.
Kolor pomarańczowy i róża jakoś mnie przekonywały, ale róża i sznurek, to już mniej.
Zawsze myślałam, że do róży bardziej pasuje jakaś jedwabna, błyszcząca tasiemka niż sznurek. 
 
Róża, szlachetny kwiat, królowa kwiatów i... sznurek... 
Pewnie Ania wybrała takie zestawienie na zasadzie kontrastu albo z przekory, ale to właśnie sprawia, że zabawa jest mobilizująca do poszukiwania nietypowych rozwiązań. 
Zapewne bawiące się wykonają wspaniałe kompozycje, ja postawiłam, jak w większości moich kartek - na prostotę.

Wyszyłam herbacianą różę mieszczącą się w kwadracie.
Na zdjęciu kolor ma odcienie brązu, ale w rzeczywistości kolory są takie pomiędzy brązowym a pomarańczowym.
Haft nakleiłam na papier w różne kropki; między innymi są tam kropki pomarańczowe. 
Tę warstwę nakleiłam na pomarańczowy kartonik i przewiązałam po przekątnych cienkim sznureczkiem zawiązanym na podwójną kokardkę.
Ostatecznie całość wylądowała na zielonej bazie.
Tym sposobem połączyłam wszystkie wytyczne, a w szczególności różę i sznurek. :)



 Kartkę posyłam do zabawy u Ani.
 


28 komentarzy:

  1. No proszę, zawsze mówiłam, że Polak potrafi :-). Powiem Ci że sama się nadziwić nie mogę co ja zestawienie wymyśliłam, musi chyba trzeźwa nie byłam :-)
    Ale cieszy mnie ogromnie jak oglądam Wasze prace , bo są cudne i wbrew pozorom to zestawienie wszystkim świetnie wychodzi. Piękny hafcik i świetny pomysł ze sznurkiem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zestawienie przekorne i nietuzinkowe, ale motywujące.
      A w jakim stanie byłaś ustalając je, nie wnikam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociuku, bardzo ładnie komponuje się sznurek z nakrapianym papierem, a różyczka jest urocza.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Sznurek miał być ledwie zauważalnym elementem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś, karteczka bardzo mi się podoba.
    Mnie również sznurek nie pasuje do róży, ale jak mus to mus...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Sznureczek cieniutki miał nie rzucać się w oczy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Pięknie temat ogarnięty, róża wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła bardzo ładna karteczka, hafcik pięknie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło, prześliczna jest ta różyczka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udowodniłaś,że pomarańczowa Róża może być piękna. Sama mialam obawy zwiazne z tym kolorem, pomysł się już wyłonił tylko muszę znaleźć czas na realizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Wystarczy zaobserwować przyrodę, która czasami maluje kolory i ich połączenia w zaskakujący sposób.
      Kolory które wydają się nie do połączenia, natura łączy "lekką ręką". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ostatnio Ania stwierdziła, że coś nam za łatwo poszło, wiec zwiększyła skalę trudności.;) Świetna kartka powstała u ciebie - wszystko super skomponowane i haft śliczny, a co do koloru, to pewnie zależy od kompa, bo u mnie nie ma brązu, tylko czysty pomarańczowy w kilku odcieniach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Małe utrudnienia są wskazane i tylko nadają zabawie więcej frajdy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczna karteczka i pomysłowo wybrnęłaś z tym snureczkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Nie chciałam, by sznurek był zbyt widoczny.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. I wyszło pięknie. Śliczny haft, śliczna kartka, a pomysł na takie przewiązanie sznurka ekstra, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Tym sposobem czasami przewiązuję paczuszki upominkowe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cudowny haft i piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie poradziłaś sobie z wytycznymi! Kartka cudna! Wszystko pieknie się komponuje :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń