poniedziałek, 15 lutego 2021

Choinka 2021 w lutym

Ostatnio spodobały mi się takie mini obrazki z domkami i mam kilka wzorów do wyszycia, więc na pewno powstaną  kolejne zawieszki. 
 
W dzisiejszym wzorku nie było nieba, więc je dodałam i obrazek przybrał nieco na wyrazie.
"Rozpaliłam" też ogień w kominku i pojawił się dym z komina.
 

Zawieszka przybrała  kształt zbliżony do domku.
 

Chociaż nie całkiem, bo w górnej części skosy nie tworzą dachu wychodzącego poza obręb ścianek bocznych. 

Początkowi chciałam obszyć niebieskim filcem, ale kolor zlewałby się z niebem.
Zastosowałam więc filc czerwony nawiązujący do czerwonych elementów obrazka.
 

 Zawieszka wędruje do zabawy u Xgalaktyki


38 komentarzy:

  1. Takie zawieszki to fajna sprawa, przydadzą sie na święta czy to do dekoracji czy na drobny upominek. No i mozna wykorzystać drobne wzorki. Z czerwonym filcem bardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Masz rację, takie zawieszki można wykorzystać na różne sposoby. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękny, ciepły obrazek.Domek przytulny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ta zawieszka. Bardzo lubię wzorki z domkami i widoczkami zimowymi więc dla mnie super. A czerwony filc bardzo do tego haftu pasuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Te małe domki mnie urzekły, dlatego będzie ich więcej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne maleństwo:))
    Wspaniały pomysł na prezentację haftu w filcowej oprawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki malutki domek, w sam raz dla krasnoludków! Uroczy!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      A gdyby go nieco powiększyć... :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudowna zawieszka;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, uroczy obrazek! I urocza zawieszka wyszła.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny XXX obrazek! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka cudowna zawieszka Ci wyszła, fil idealnie pasuje, równo wycięty, no a wzorek domku śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa zawieszka.Ładny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zawieszka, i na choinkę i do prezentu i zawieszona gdziekolwiek zawsze będzie się świetnie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaratoja - dziękuję :)
      Masz rację, zawieszka nadaje się do wykorzystania na różne sposoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Kolejna śliczna zawieszka! Bardzo mi się one podobają!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Miałaś świetny pomysł Splociku:)
    Uroczy hafcik domku, dodatkowo oprawiony w jego kształcie
    ...rewelacja:)Takie zawieszki zawsze cieszą oko :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Pomysł na oprawę wpadł mi do głowy, gdy kończyłam hafcik.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Cudowny domek zbudowałaś :-) Rewelacyjny pomysł i świetny efekt :-) Jestem zachwycona :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny hafcik i świetnie pomyślana "oprawa" :)
    Myślę, że wszystkie Twoje zawieszki będą się prezentowały zjawiskowo:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny haft i swietna oprawa, inna i wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny hafcik :) ciekawie go "ubrałaś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna jest ta zawieszka, a hafcik uroczy i pasuje mu w tej czerwieni. Świetna praca!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń