środa, 24 lutego 2021

Wielkanoc cały rok - luty

Zabawa wielkanocna prowadzona przez  The Primitive Moon, trwa cały rok i właśnie zbliża się do końca. 
Zabawa rozpoczęła się w kwietniu ubiegłego roku i wygląda na to, że luty jest przedostatnim miesiącem okrągłego roku zabawy.
 
Na przedostanie zadanie wykonałam hafcik autorstwa Danieli z blogu Haftem malowane, a wyszywając zastanawiałam się, jak zagospodarować to jajo w bratkach i z biedronką. 
Doszłam do wniosku, że najlepszym sposobem na ten haft będzie wkomponowanie go na wielkanocnej kartce.
 

Mam kilka gotowych baz z okienkami, więc jedną z nich wykorzystałam.
 
 
Chociaż kartek jeszcze tym razem nie będę wysyłać, to ta kartka razem z innymi poczeka na lepsze czasy, a wtedy z przyjemnością roześlę je po świecie.
 
 
Kartkę zgłaszam do zabawy u The Primitive Moon



34 komentarze:

  1. Cudowny jak zwykle haft.Szkoda że Daniela już nie bloguje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Szkoda, ale może ma przerwę i wróci.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczny haft :-) Kartka wygląda obłędnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny hafcik i super wykorzystanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja absolutnie na haftach sìę nie znam, ale mam wrażenie, że czegoś jest za dużo! Według mnie wystarczyłyby tylko bratki! Ale się nie znam, więc mam nadzieję, że mnie nie oskalpujesz!😉
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - nie oskalpuję :)))
      Wiesz, czasami zmieniam nieco wzór autorski i dla własnej potrzeby wybieram coś z całości.
      Tym razem też miałam taki zamiar, ale wyszywałam słuchając jak zwykle audiobooka i tak się zasłuchałam, że wyszyłam cały wzorek jak leci. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękna kartka, Splociku. Bratki kojarzą mi się z wiosną i słońcem.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Już chcę wiosny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękna jest ta wielkanocna kartka, super!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, wszystko ze sobą współgra! Daniela ma piękne wzory haftów, a propo czy wiadomo co się stało z Danielą? Uwielbiałam obserwować jej prace ale od 2 lat nie ma wpisów... Pozdrawiam ceplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno - dziękuję :)
      Zanim przestała blogować, robiła to rzadziej, ale nie znam powodu tej przerwy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przepiękne jajo- jak ja już tęsknię za wiosną, słońcem i ciepełkiem a Ty wszystko to zamknęłaś w tym hafcie:) piękna kartka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ja też tęsknię za wiosną i już drugi dzień robiłam porządki na działce.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetny ten hafcik i faktycznie na kartce prezentuje się rewelacyjnie,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta karteczka. Wzorek taki kolorowy. Fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna karteczka, taki wesoły, kolory wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka wyszła z tym haftem :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, wiosenny hafcik;) Wygląda fantastycznie wkomponowany w kartkę. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zrobiłaś tą kartkę, bardzo ładny haft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Spolciku karteczka bardzo wiosenna z pięknym kolorowym hafcikiekiem😊Idealnie dobrałaś kolor bazy do kolorki haftowanego jaja.
    Pozdrawiam słonecznie!😊🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Wybierając kolor bazy kierowałam się niebieskimi drobnymi kwiatkami. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Radosna karteczka świąteczna. Przyznam, że te wielkanocne, najtrudniej mi się robi.
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń