sobota, 13 lutego 2021

Kartki według mapki - luty

Tym razem zrobiłam jedną kartkę... dla siebie. :)
 
Ponieważ w jednej z mapek zaproponowanych na luty przez Anię było serduszko,
 

odszukałam w czeluściach szuflady z przydasiami serduszka, które kiedyś kupiłam w zestawie.
Serduszka są na pół ażurowe i nie pamiętam, czy gdzieś już je wykorzystałam.
Teraz sięgnęłam po jedno z nich i pomyślałam, że fajnie będzie wyglądać, gdy na drugą, pełną połowę przykleję haft z kwiatkiem.
Wyszyłam kwiatek, kanwę z haftem przykleiłam na połowę serduszka, a drugą, ażurową połowę podkleiłam czerwoną kartką, bo musiało mi pasować do kwiatka.
 

Gdy mój Ktosiu zobaczył gotowe serduszko, wiedząc, że przygotowałam je do wykonania kartki, złożył zamówienie, by ta kartka była przeznaczona dla mnie od Niego. 
Śmiesznie robi się kartkę dla siebie. :)
Zapytałam więc o napis... i powiedział... to co widać na kartce.
Jesteśmy w trakcie czytania/słuchania cyklu książek Paulliny Simons - "Miedziany jeździec", gdzie wojna i miłość przeplatają się, a na dodatek mamy Walentynki.
To sprawiło, że powstała kartka bardzo romantyczna.
 
Szukając odpowiedniego papieru na pocięte tło, wpadła mi w ręce kartka z błyszczącymi serduszkami - bingo!
 
 
Tym sposobem, ażurowo-haftowane serduszko otoczone jest wieloma połyskującymi serduszkami. 

 
Te serduszka ślicznie połyskują w jeszcze świecącym słońcu. 


Kartkę zgłaszam do zabawy u Ani.



 

22 komentarze:

  1. Świetny pomysł z serduszkiem- wyszło ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Walentynka jest rewelacyjna !! I jakiego masz romantycznego o i kochającego Ktosia:-) Bardzo mi się te serduszka podobają a pomysł z haftowaną połową jest genialny.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiesz, pomysły najczęściej przychodzą nieoczekiwanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna, a Twój Ktosiu Super. 💞👏

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną kartkę sobie zrobiłaś :-) Cudnie wygląda to ażurowo-haftowane serduszko :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Mnie też się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękna kartka! i wcale nie widzę, żebyś miała z nią jakikolwiek trudności:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Trudności nie miałam, ale musiałam poszukać i nieco przerobić hafcik.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Splociku, piękna i bardzo romantyczna kartka. Wspaniale wygląda to serce - w połowie ażurowe, w połowie haftowane.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne połączenie haft i ażur, piękne i nietuzinkowe serce z tego wyszło:)Bardzo romantyczna karteczka i ten błysk dodaje jej uroku.
    Pozdrawiam serdecznie Splociku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Lubię sprawdzać nietypowe połączenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Twoja praca prezentuje się cudnie, na Walentynki idealna!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zakątku pomysłów - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Rewelacyjna kartka Walentynkowa!
    Sam hafcik wygląda obłędnie a Ty go jeszcze bardziej
    upiękniłaś oprawą.
    Pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Haftowany kwiatek został wyjęty "z kontekstu" - z większego wzoru i dopasowany do kształtu serduszka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. No i super kartka. Hafcik pięknie wkomponowany w całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń