sobota, 20 lutego 2021

Zimowy tydzień

Przez ostatnie lata w mojej okolicy zimy białej nie było. 
Były przymrozki, czasami jakieś śnieżynki spadały z nieba, ale było ich tak mało, że natychmiast znikały.
W tym roku było inaczej, ale śnieg nie leżał, jak kiedyś, od listopada, tylko Biała Pani raz wpadła z wizytą na trzy dni na początku roku i zniknęła.
Teraz wpadła na tydzień przynosząc w prezencie mróz i śniegu tyle, że dzieci ucieszyły się zimowymi zabawami, a kierowcy mieli nieco utrudnione poruszanie się po drogach.
 
Tak było przez tydzień - zdjęcia robiłam na działce sześć dni temu. 
Fajnie wyglądały bukszpanowe wężyki.



 
Bukszpanowy pączek z "lukrem". 
 


 
Tyle tylko zostało dzisiaj i... wspomnienie.
 


18 komentarzy:

  1. Ale super zimowe zdjęcia . Dobrze że choć trochę tej zimy było, może nie będzie tak sucho.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuje :)
      U mnie ziemia jest tak złakniona wilgoci, że tyle śniegu to trochę za mało, ale lepiej tyle nić nic.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Takie pączki z lukrem to ja i owszem:))
    Fajnie wyglądają krzaczki białym puchem przyozdobione.
    Kiedy patrzę na ilość śniegu u Ciebie i ilość śniegu w moim ogrodzie, to mogę śmiało powiedzieć, że u Ciebie ziemia przykryta jest delikatną letnią kołderką, a u mnie leżą trzy zimowe kołdry razem spięte:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - letnia kołderka mi wystarcza, ale dla ziemi to trochę za mało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Nie ważne czy Pani Zima była za krótko, lub ciut dłużej, ważne jednak, że w ogóle była i przypomniała dawne, piękne zimowe obrazy! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - masz rację, ważne, że przypomniała jak to jest. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia.Biala Pani była dłużej u mnie.Lubie jà.Krzaki pięknie wyglądają oprószone śniegiem.Bajkowe widoki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuje :)
      Żałuję, że nie wybrałam się gdzieś dalej, by zrobić parę fotek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Urokliwie u Ciebie ta zima się zaprezentowała. Dzisiaj słońce przypiekło dość mocno, termometry od wschodu wskazywały powyżej 15 stopni w słońcu, więc i śnieg topił się jak oszalały.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks - dziękuje :)
      Oby z tego topnienia powodzi nie było.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Zima, kiedy wpadnei z wizytą raz na jakiś czas, na krótko, i najlepiej w weekend, cieszy. Snieg zalegający miesiącami znudzi się nawet dzieciom. Zdjęcia bajkowe, pozostaną wspomnienia.
    Pozdrawiam bezśniegowo,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - zgadzam się z tobą, co za długo, to się znudzi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Zimę lubię podziwiać tylko na zdjęciach. I cieszę się, że już słoneczka zaczyna się pojawiać.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - ja też lubię zza okna, w okienku tivi, na zdjęciach, ale raz na kilka lat można ucieszyć się na żywo.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Tak u nas zima to tez wspomnienie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - teraz to wspomnienia, ale Pani Zima jeszcze nie powiedziała "do widzenia za rok".
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. U nas zimy ze śniegiem nei było - bo parę godzin śniegu, to już nie liczę, jako zimy. Mam nadzieję, że tak juz pozostanie:) Ani domy, ani samochody nie są tu przystosowane do prawdziwej zimy.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hrabino - czasami zazdroszczę Ci tych cieplejszych klimatów i wcześniejszej wiosny, ale u mnie wiosna też w końcu przychodzi i tak samo cieszy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń