poniedziałek, 3 października 2022

Biscorniaczek październikowy

W październiku, w zabawie Kolorowe biscorniaczki (TUTAJ są zasady), zadanie okazało się związane z jesienią. 

Wykonując poprzedni igielnik, zastanawiałam się co też Mariola może nam zaproponować i zaczęłam przeglądać różne wzory.
Gdy trafiałam na coś, co mnie zainteresowało, zapisałam sobie do wykonania w bliższej lub dalszej  przyszłości.
Wpadło mi w oko kilka fajnych jesiennych wzorów i przez myśl mi przeleciało, że być może organizatorka zabawy zaproponuje coś jesiennego. 

Ponieważ miałam trochę mniej prac na działce i ze względu na pogodę więcej czasu spędzałam w domu, to wykonałam taki jesienny igielnik.

Wzór z żołędziami (znaleziony w Pinterest) był na jedną stronę.
 

Na drugą stronę przerobiłam fragment listków pierwszej strony i dołożyłam suche gałązeczki jakiegoś krzaczka. 
 

Kwadraty przed zszyciem.


Wczoraj była możliwość pospacerowania, bo pogoda sprzyjała.
Nie było ani za zimno, ani za ciepło, ani nie padało, za to było trochę wiaterku.
Zabrałam ze sobą igielnik, by zrobić mu fotkę na gałązce dębu, ale co przymierzyłam się z aparatem, to poduszeczka została zdmuchnięta z gałązki.
Uchowała się tylko jedna fotka.


Po drodze spotkaliśmy pięknie wybarwione ogniki i poduszeczka natychmiast wskoczyła między żółte kulki.
Ta ciemna nitka chyba jest ciut cieńsza, bo są prześwity między krzyżykami. 


I jeszcze z drugiej strony.


Igielnik z obu stron - z żołędziami i koralikiem w kolorze listków.


Jesienny biscorniaczek wędruje do zabawy u Marioli, a tam każdego miesiąca, pojawia się galeria ślicznych igielników w kształcie powykrzywianej poduszeczki. 


Wszystkie igielniki, które wykonałam od początku zabawy, prezentują się tak:


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

50 komentarzy:

  1. Szybko się uwinełaś, igielnik bardzo piekny a i sesja jesienna rewelacyjna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Próbowałam odczytać myśli organizatorki, zaczęłam wyszywać go wcześniej i jak widać, udało mi się :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Super biscornu zrobiłaś i jeszcze sama zaprojektowałaś drugą stronę :).

    Dobrze, że zachowało się choć jedno zdjęcie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Bardzo fajne igielniki! Masz zdolne paluszki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Paluszki zaczynają sztywnieć. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczny, maleńki i prawdziwie jesienny biscorniaczek :)
    Twoja kolekcja pięknie się rozrasta :) Bardzo żałuję,że nie biorę udziału w zabawie ale czasu nie da się rozciągnąć ;)
    Uściski zasyłam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Może w przyszłym roku zabawa kontynuowana...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale jesteś szybka, splociku :)
    Śliczny żołędziowy igielniczek powstał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Udało mi się odczytać myśli organizatorki. :)))
      Zaczęłam wyszywać go wcześniej, bo nie lubię siedzieć bezczynnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne prace, jesienne motywy są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tempo:) Przefajne biscornu. Też widziałam ten wzór na Pintereście. Jest taki bardzo jesienny, pogodny. Spód świetnie wymyśliłaś. Komplet do podziwiania:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję :)
      Mam jeszcze kilka innych wzorów, ale żołędzie i kasztany najbardziej kojarzą się z jesienią.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Uroczy jesienny igielniczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Splociku, ale pędzisz ze swoją igiełką. Śliczne żołędziowe biscornu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękne Twoje prace, jak zawsze kochana😃
    Serdeczności zostawiam🧡😊🍁🍂🌻

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Cudo! Czemu doba jest taka krótka? Albo czemu ja wyszywam wielgachne obrazy? 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Może zacznij bawić się w małe formy dla odskoczni od tych dużych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. No właśnie dlatego zapisałam się na Choinkę2022 🙃 😉

      Usuń
    3. Jeanette - i bardzo dobrze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. Liczę na przyszły rok, bo mam masę wzorów, a zabawa motywuje

      Usuń
    5. Jeanette - jeśli czas pozwala Ci, to może zacznij robić biscorniaczki już teraz. :)
      Do zabawy można przyłączyć się w dowolnym czasie i nie ma obowiązku uzupełniania poprzednich zadań.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Też ostatnio przeglądałam sobie wzory dla relaksu na Pintereście i widziałam ten wzór - pięknie Ci wyszedł.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Jesiennych wzorów na igielniki jest sporo i trudny wybór, ale wybrałam właśnie ten, a inne zostawiam na później. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Przyznaję że tempo wyszywania masz zabójcze !!! Bardzo fajny ten wzorek w żołędzie i super że Ci temat przypasował. Twój igielnik mi się bardzo podoba. Zresztą wszystkie które wyszyłaś są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Po prostu trafiłam w pomysł organizatorki, a zaczęłam wyszywać wcześniej, bo miałam trochę czasu, więc tempo wcale nie takie zawrotne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Śliczny jest i podziwiam, choć kolory "niemoje". I cała kolekcja igielniczków - cudna. I jak rozumiem będzie nadal rosła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      To są kolory jesieni. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Ach jak ja lubię te jesienne motywy .Piękny biscorniaczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i widząc go w żabce zastanawiałam się jak szybko go zrobiłaś. A teraz wszystko jasne :). Ja trochę obstawiałam grzyby :). Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meniu - dziękuję :)
      Też myślałam o grzybach, ale tym razem wybór padł na żołędzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Przepiękny biscorniaczek ! Ten jesienny motyw z żołędziami jest rewelacyjny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetto - dziękuję :)
      Lubię jesienne kolory, zwłaszcza gdy oświetli je słońce.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Uwielbiam jesień za wszystkie jej kolory, Twój igielnik wspaniale komponuje się z jej barwami, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Każda pora roku ma swoje niepowtarzane kolory, ale kolory wiosny i jesieni są najpiękniejsze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Piękna poduszeczka, zresztą wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej jakie piękne te igielniki :-).

    OdpowiedzUsuń