sobota, 29 października 2022

Wielkanocna zabawa całoroczna - październik

Tym razem, do zabawy Pascha 2022-2023, wykonałam coś nie frywolitkowego.

Podjęta próba "ubrania" bombek w tkaninę (pisałam TUTAJ) wyszła całkiem fajnie, więc wpadłam na pomysł, by wypróbować ten sposób z jajkiem.

Do "ubrania" styropianowego jajka wybrałam tkaninę jedwabną - delikatną i połyskującą.
Tym razem rogi tkaniny obcięłam i wygląda to tak, jakby jajko było schowane w sakiewce.


Ozdoby też w kolorystyce wielkanocnej.


Bardziej pasowałyby żonkile, ale wykorzystuję przydasie, które mam, by trochę zmniejszyć zasoby.  


Myślę, że próba "ubrania" jajka w ten prosty sposób też się sprawdza.


Jajko posyłam do zabawy u Primitive Moon


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

32 komentarze:

  1. Pieknie to wymyśliłaś, jajeczko ładnie wygląda.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sposób dekoracji wielkanocnych jajeczek! Ale! Mam niejasne wrażenie, że ilość ozdób to w pewnym sensie przerost formy nad treścią! Ale ja się pewnie nie znam!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem komu mam odpowiedzieć, ale odpowiem.
      Anonimie - dziękuję :)
      Być może jest to przerost formy nad treścią, ale chciałam zrobić to "na bogato" i faktycznie może przedobrzyłam.
      Dlatego moje prace najczęściej są skromne i zawierają mało ozdób, bo mi to "na bogato" jednak nie wychodzi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Fuscilo - no to Ci odpowiedziałam. :)
      Gdybyś zakończyła: "buziolam" albo "macham", to od razu wiedziałbym, że to Ty. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. A mi różyczki bardzo pasują, bo dzięki nim jajeczko jest takie eleganckie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Mam inne kwiatki, ale może one posłużą innym razem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. A co to za różnica, bombka czy jako to tylko kwestia kształtu bazy !! Ale pomysł rewelacyjny. Bardzo fajnie Ci to jajo wyszło!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Masz rację, to tylko kwestia kształtu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie wyszło. Nietuzinkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powstała wyjątkowa i przepiękna ozdoba wielkanocna, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I kto by pomyślał, że jajko może się tak pięknie prezentować. Super pomysł Splociku. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na ozdobienie jajka i dekorację wielkanocną . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jajo wyszło. Taki prosty sposób a jaki efektowny. super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta igiełko - dziękuję :)
      Najczęściej proste sposoby dają ciekawe i świetne efekty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne jajo 🙂 Skąd Wy czerpiecie inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Pomysły? Z głowy, z blogów, z różnych stron, które są zbiorami ciekawych prac. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Splociku jajo rewelacja! Bardzo mi się podoba pomysł z tą połyskującą tkaniną i wykonanie:)
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Myślę, że nie będzie to jedyne jajko "ubrane" tym sposobem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy sposób zdobienia jajka, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Przede wszystkim jest to bardzo łatwy i prosty sposób na wykonanie ozdoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Wow, ale fajnie wyszło! Bardzo efektownie. Brawo za pomysł i wykonanie.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł🙂
    Serdeczności zostawiam🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajko z niespodzianką! Takie czekoladowe, aż mi ślinka pociekła i stąd skojarzenie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Tym razem jajko jest niespodzianką, bo jest w takim zawiniątku. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń