czwartek, 27 października 2022

Kalendarz adwentowy 2022 - zadanie na listopad

W zabawie Kalendarz adwentowy 2022, wykonane zostały już wszystkie zadania związane z przygotowaniem motywów.

W listopadzie jest tylko jedno, ale dwuczęściowe zadanie.

Pierwsza część zadania, to przedstawienie wspólnego zdjęcia wszystkich motywów albo kolażu zdjęć z poszczególnych zadań.

Druga część zadania, to przygotowanie finalnego wyglądu Kalendarza, ale tego nie wolno jeszcze ujawniać.

Myślę, że w tym roku Wasze Kalendarze będą wyjątkowe i przebiją te wykonane w zeszłym roku.
Bardzo czekam i jestem ciekawa, jaką formę Kalendarza zaprezentujecie w tym roku.
Zaskoczcie czymś niespotykanym.
 
Gotowe Kalendarze przedstawiamy nie wcześniej i nie później, ale dopiero między 1 i 5 grudnia.

Bardzo dziękuję wszystkim Uczestniczkom za udział we wspólnej zabawie. :)
Z ogromną przyjemnością przygotowywałam dla Was zadania 
i z równie wielką przyjemnością oglądałam efekty Waszych prac. 
Spisałyście się wspaniale! 

Dziękuję serdecznie wszystkim kibicującym i komentującym. :)


Zabawa Kalendarz adwentowy 2022 - zakończone wykonywanie motywów,
ale nie koniec zabawy.


Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ - zasady.
 
Poszczególne zadania i efekty prac Bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - na marzec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - na kwiecień i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - na maj i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 6 - na czerwiec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - na lipiec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 8 - na sierpień i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 9 - na wrzesień i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 10 - na październik i efekty prac

Motto zabawy, to:
 
"Im większa praca, tym milsze znoje"
 
Nabierajcie chęci i dołączajcie do zabawy,
bo praca nie jest mała, ale nie jest wielka, 
a efekt gotowego kalendarza
albo uśmiech nim obdarowanych,
wynagrodzi wszelkie znoje.

Efekty prac do zadania nr 11, czyli zestawienie wykonanych motywów widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.

1. Mięta 


3. Agata 
- wersja papierowa 
- wersja haftowana 


5. Elunia 

6. Tina J 

7. Ja Splocik

Na koniec pytanie, które zadałam w poprzednich miesiącach.
Czy macie ochotę pobawić się w tworzenie Kalendarza adwentowego 2023?

Osobiście nie mam komu takiego kalendarza podarować, ale dla zabawy z Wami chętnie przygotuję zadania i stworzę nowy kalendarz.
Wszystko zależy od Was, ile będzie chętnych (na tę chwilę są cztery osoby) oraz czy zdołacie w swoich wpisach zachęcić inne osoby do tej wspólnej zabawy, by było nas więcej...

Na wstępne informacje o chęci wspólnej zabawy czekam do końca listopada.  

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

28 komentarzy:

  1. Ja wiesz ze jestem chętna hehe....

    Mój tegorovzny kalendarz nie będzie nietypowy ale na pewno sprawi radość obdarowanemu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - wiem, że chętnie pobawisz się, jeśli tylko będzie nas trochę więcej i zabawa ruszy.
      Czekam na Twoje kalendarze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Będę z niecierpliwością czekać na te Cudenko.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - wiem, że cierpliwości Ty masz całe pokłady.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. I ja z wielkim zaciekawieniem czekam na wygląd finalny. Na pewno kalendarze będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek - ja też czekam, choć sama jestem jeszcze daleko w lesie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. I kto by pomyślał że to już koniec zabawy !! Jakoś nie zarejestrowałam że dziś jest 27 dzień miesiąca. Mało tego nawet jeszcze nie opublikowałam starego z października tematu. Tak jakoś wyszło !!
    Co do twojego pytania to póki co się nie bawię. Tez nie mam dla kogo robić poza tym postanowiłam rok 2023 odpocząć od wszelakich zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - no właśnie, kto by pomyślał, że czas tak szybko przelatuje.
      Ja też nie mam komu robić, ale jeśli będą chętne, to poprowadzę zabawę, a sama też przygotuję motywy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Co by tradycji stało się zadość tu mas jeszcze linka , choć tak w zasadzie to już chyba nie potrzebny https://iwanna59.blogspot.com/2022/11/dwie-zabawy-u-splocika-listopad.html#comment-form

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu już wcześniej, ale wiem, że Ty lubisz mieć wszystko pozapinane na ostatni guzik.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Kibicuję każdej Blogowej Koleżance w tym fachu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - może kiedyś kibicowanie zamieni się na udział w jakiejś zabawie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ja Cię to zabawa już dobiega końca.
    Kiedy to zleciało, ten czas chyba oszalal. Z ciekawością czytam wszystkie podsumowania miesiąca.
    Super, że są chętni do zabawy na przyszły rok. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - no widzisz, jak ten czas ucieka...
      Po zabawach najbardziej to widać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Mój to raczej prosty będzie. A dzieci mam wprawdzie już za duże na takie podarki, ale maluchy są u rodziny i przyjaciół ;) Więc jest dla kogo zrobić w kolejnym roku.Tylko,ten Czas nieusłuchany i pędzi coraz szybciej i żeby zdrowie było. Moje wszystkie elementy razem
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/11/482-kalendarz-adwentowy-2022-11.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      W kalendarzu nie muszą znajdować się tylko łakocie, ale mogą być także zapiski, co należy wykonać w danym dniu, w czasie przygotowań do Świąt.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku w zeszłym roku zrobiłam kalendarz haftowany, w tym roku koralikowy, nie wiem co wymyśleć na przyszły. Czy zasady będą podobne, czy coś będzie nowego, bo chętnie bym zrobiła jeszcze jeden:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - fajnie, że chcesz zrobić kolejny kalendarz. :)
      Zasady pozostaną takie same, czyli motywy wykonywane będą w dowolnych technikach rękodzielniczych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Kolaż wszystkich motywów i numerków Kalendarza Adwentowego 2022. https://haftipatchwork.blogspot.com/2022/11/kalendarz-adwentowy-listopad-kolaz.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Przykro mi, że odpuściłam sobie w połowie (obiecałam sobie, że w przyszłym roku go dokończę) ..... odpuściłam chyba dlatego, że nie przemyślałam prostszej formy, może dlatego, że ................. :( Dobra, bez tłumaczeń ... trochę szkoda. Dziewczyny, piękne będą Wasze kalendarze adwentowe. Trzymam kciuki za całość, kibicuję dotarcia na metę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - no fakt, trochę szkoda, bo spodobał mi się Twój sposób przedstawiania motywów.
      Jeśli go dokończysz, to proszę, daj mi znać, a dołączę go do galerii mimo spóźnienia.
      Czasami bywa, że założymy sobie jakiś plan, a on nie wypali, bo my swoje..., a życie swoje..., czasami się mijamy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. https://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2022/11/kalendarz-adwentowy-listopad-2022.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Pierwsza połowa zadania wykonana https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2022/11/kalendarz-adwentowy-2022-zadanie-11.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Hurra, mam i ja sklecone wszystko w całość: https://tiny-handmade.blogspot.com/2022/11/adwent.html; jeżeli będzie kontynuacja to zapewne będę brała udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Jeszcze nie wiem, czy będzie kontynuacja - mało chętnych. :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń