piątek, 4 listopada 2022

Zrobione w listopadzie - kalendarz 2022

To już koniec wykonywania motywów do zabawy Kalendarz adwentowy 2022.
Dzisiaj przedstawiam motywy i numerki, bo Kalendarz przedstawiamy dopiero między 1 a 5 dniem grudnia.


Moje haftowane motywy są malutkie chociaż wyszywałam je na nieco większych kawałkach kanwy.


Haftowane numerki wykonałam oddzielnie, zgodnie z planem. 


Motywy posyłam do galerii zabawy - TUTAJ, gdzie można oglądać prace wszystkich Uczestniczek zabawy. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

30 komentarzy:

  1. Pięknie, będę czekać na efekt końcowy , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje motywy, aż mnie ciekawość zżera jaki tym razem będzie Twój kalendarz. Teraz trochę żałuję że moje motywy nie są w takim samym rozmiarze, ale już przepadło !! Fajne hafciki powstały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      U mnie plany ostatecznego wyglądu Kalendarza zmieniały się jak w kalejdoskopie i ostatecznie jeszcze nie do końca wiem, jak on będzie wyglądał.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pięknie się prezentują wszystkie hafciki zebrane tak razem - teraz dopiero w pełni widać ich urok.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają te hafty razem- kalendarz będzie zachwycający:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Sama jestem ciekawa, co w końcu stworzę. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Serdeczności posyłam cały wór Pracusiu Przemiły !
    Prace jak zwykle przepiękniste!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Twój kalendarz jak i pozostałych uczestniczek zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Ja też jestem ciekawa. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Cudnie, cudnie, to będzie wspaniały kalendarz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Napracowałaś się i było warto - piękne elementy do kalendarza wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Takie małe hafciki, to sama przyjemność. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Zapowiada się fantastyczny kalendarz, wszystkie hafciki są urocze. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje haftowane motywy, radosne, kolorowe maleństwa. Będzie piękny kalendarz adwentowy ...
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne motywy. Podziwiam zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - zobaczysz na początku grudnia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń