sobota, 26 listopada 2022

Taki niewielki obrazek - odsłona 6 - finał

Ten niewielki obrazek powstawał etapami, a w zasadzie w międzyczasie wykonywania innych robótek związanych z zabawami.
Wyszyłam go na pasku kanwy nr 12 ze starych zapasów, mulina to Ariadna, bo taką haftuję wszystkie moje prace.
Obrazek wyszywało się tak przyjemnie, że gdyby nie inne prace, to usiadłabym i powstałby w dwa, góra trzy popołudnia.
Czasami wyszywałam przy świetle sztucznym, czego nie lubią moje oczy, ale wówczas brałam się za nitki kontrastujące z tłem ecru i sąsiadującymi fragmentami haftu.

Po zdjęciu z tamborka pojawił się wielbłąd, Trzej Królowie i palma.
Patrzyłam na obrazek i miałam wrażenie, że o czymś zapomniałam...


Wrażenie mnie nie zawiodło, bo zapomniałam o gwiazdkach.
Szybko je uzupełniłam, haftowankę wyprałam i wyprasowałam.
Teraz obrazek jest gotowy do oprawy - ma wymiary 30 x 14 cm.


Oprawy jednak nie będzie, przynajmniej nie w tym roku, bo mam na niego inny plan.

Pierwsza odsłona - TUTAJ 
Druga odsłona - TUTAJ 
Trzecia odsłona - TUTAJ
Czwarta odsłona - TUTAJ 
Piąta odsłona - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

28 komentarzy:

  1. Piękny ten obrazek ! Widziałam już wcześniej którąś z odsłon. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To idą do Betlejem, 6 stycznia powiesisz.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - jasne, że tam idą :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Napracowałaś się. Za to efekt końcowy wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Obrazek idealny na adwent. Królowie wyruszyli w drogę i zdążą akurat na Boże Narodzenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Na pewno zdążą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajny ten obrazek choć myślałam że i szopka na nim będzie !!! Ale kto powiedział że szopka nie może być obok !!! Fajnie Ci wyszli Ci trzej królowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Szopkę mam z papierowej wikliny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Oooooooooooooo!!!!! Zrobiło się miło świątecznie. Śliczny obrazek:) Faktycznie, bez gwiazdek był smutny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny obrazek powstał. Ciekawa jestem jak go oprawisz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Oprawa, to na przyszły rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Mnie nieustająco bardzo podobają się dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotarli przed terminem! Swietny haft! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Takie było założenie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczny obrazek tematyczny, zwiazany ze świętami. Ja tez mam dwa takie i one zdobią scianę tylko w okresie przed- i świątecznym BN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Mam kilka obrazków, które wieszam tylko w okresie świątecznym.
      Myślałam wyszyć w tym roku tę latarenkę, ale plany uległy zmianie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękny haft. Cieszę się, że mogę podziwiać cały obrazek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super obrazek. Gwiazdki są kropką nad i 😊 A że jeszcze masz inny pomysł na jego zagospodarowanie to nie mogę się znów doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre miałam przeczucia, że haft wyjdzie ciekawy i ładny :)

    OdpowiedzUsuń