środa, 16 listopada 2022

Biscorniaczek listopadowy

Trudne zadanie w listopadzie zadała Organizatorka zabawy Kolorowe biscorniaczki.
Zaproponowała, by wykonać igielniki o tematyce związanej z kuchnią.

Naszukałam się gotowych wzorów na taki igielnik kuchenny i nie znalazłam nic odpowiedniego.
Postanowiłam więc sama skomponować wzór, a wykorzystałam do tego małe hafciki chyba najbardziej związane z kuchnią.

Na moim igielniku znalazły się:
- fartuszek, 
- rękawica do chwytania gorących naczyń, 
- garnek z gorącą strawą, 
- wałek wałkujący ciasto
- polukrowane pierniczki w kształcie czteroramiennych gwiazdek.


Zszyty igielnik wylądował niczym ciastko na ozdobnym talerzyku. 


Jeszcze spojrzenie na drugą stronę.


I spojrzenie na igielnik bez otoczenia...
- z jednej strony


- i z drugiej strony.


Kuchenny bicorniaczek wędruje do zabawy u Marioli, gdzie co miesiąc w galerii pojawiają się śliczne igielniki wykonane przez Uczestniczki zabawy. 


A to kolaż wszystkich igielników wykonanych w ramach zabawy od jej początku, czyli od lipca. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

36 komentarzy:

  1. Splociku, bardzo kreatywnie podeszłaś do tematu i igielniczek prezentuje się świetnie. Podobają mi się te malutkie hafciki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Zadania wymagające kreatywności chyba są najciekawsze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękny igielnik. A talerzyk mam taki jak Twój. Caly komplecik z filizankami do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy kąciku - dziękuję :)
      No to nasze kompleciki są całkiem wiekowe.
      Ja do kompletu kawowego dobrałam dzbanek oraz komplet obiadowy plus talerzyki deserowe - czasami przewijają się w moich wisach kulinarnych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękny biscorniaczek stworzyłaś, splociku.
    Faktycznie zadanie nie było łatwe, ale kto jak nie my....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Ja też w moich zabawach daję zadania nie zawsze łatwe, ale to jest najfajniejsze w zabawach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Super dobrane elementy. I z tematem się zgadzają w 100%. Podoba mi się Twój biscorniaczek, a temat w tym miesiącu raczej trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Splociku widać,że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Ależ są, tylko ja się do ich nie zabieram. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Splociku wspaniale sobie poradziłaś. Własny projekt, dużo elementów kuchennych, wyszedł cudowny biscorniaczek :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Dałaś takie zadanie, że trzeba było ruszyć szare komórki i ja to lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajne hafciki wybrałaś i ciekawie wyszła ta poduszeczka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny igielnik. Doskonały pomysł i oczywiście wykonanie. Serdeczności ślę Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożeno - dziękuję :)
      Czasami nachodzą mnie dobre pomysły. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Nie widziałam nigdy biscornu z kuchennymi motywami...

    Twój jest bardzo pomysłowy. Super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Ja też nie widziałam, dlatego trudno było znaleźć cokolwiek na ten temat.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Igielnik unikatowy, ma wszystko co należy do kuchni ,bardzo piekny
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Jest taki dzięki organizatorce zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Fajny miałaś pomysł na ten biscorniaczek, ja bym chyba się poddała gdybym nie znalazła gotowego wzoru.
    Fajne Twoje hafciki, choć ja bym chyba go odwrotnie zeszyła :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      W jakim sensie zszyłabyś go odwrotnie?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Splociku! Cudownie to wykombinowałaś 🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszedł :) A inne igielniki są prześliczne :) Moja droga, co ja mogę napisać. W ostatnim moim poście napisałam właśnie o Tobie. Odkrycie twojego bloga i te wszystkie piękne prace bardzo mi pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek - dziękuję :)
      Wzruszyłaś mnie...
      Jest mi niezmiernie miło, że moje pisanie (choć daleko do Twoich tekstów) i moje prace w jakiś sposób pomogły Tobie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Ale piękny biscorniaczek- takiego jeszcze nie widziałam! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ja też takiego nie widziałam, dopiero jak go wyszyłam i uszyłam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Agato - powiedziała Spryciula. :)))
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Wspaniały igielniczek! Podziwiam te cudne haftowane motywy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super biscornu , chyba wezmę przykład z Ciebie i też coś wymyślę sama bo przekopałam morze wzorów na instagramie, pintereście i gdzie się dało i nic takiego nie znalazłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato - dziękuję :)
      Zadanie okazało się trudne o tyle, że nie ma gotowego wzoru, ale wyzwoliło inwencję twórczą i to w zabawach lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń