poniedziałek, 21 listopada 2022

Kartka według mapki - listopad

W zabawie Kartki według mapki 2022, obowiązują w listopadzie dwie mapki do tworzenia kartek świątecznych.


Jak zawsze w tym roku wykonałam jedną kartkę, a skorzystałam z mapki lewej.


Jak widać kwadraciki trochę mi się wyciągnęły w prostokąciki, ale mam nadzieję, że na ten drobny szczegół zostanie przymknięte oko Organizatorki zabawy. :)


Nie wyhaftowałam żadnego motywu, ale by obecności haftu stała zadość, na kartce pojawił się napis haftowany.

Kartkę wysyłam do zabawy u Ani, gdzie galeria w każdym miesiącu jest pełna ślicznych kartek będących jednocześnie inspiracją na przyszłość. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapki, Splociku, a haftowane literki tak pięknie wyglądają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Wykorzystuję skraweczki kanwy i resztki muliny do wyszywania napisów na kartki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jest bardzo piękna, choinka ,żłobek 100% świąt, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Wielkie za kolejną kartkę. To nic nie szkodzi że kwadraty zamieniły się w prostokąty. Ważne że ogólny wygląd kartki jest taki jak w mapce. Fajny pomysł z tymi wyszywanymi napisami , też mam sporo resztek kanwy a literki lubię wyszywać , więc pewnie zmałpuję Twój pomysł.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Na te napisy wykorzystuję skrawki kanwy i resztki mulin.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Super pomysł na interpretację mapki, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Świetna interpretacja mapki.
    A kwadrat to też prostokąt :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Pamiętam z matematyki, że kwadrat, to taki wyjątkowy prostokąt. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Karteczka jest prześliczna!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Cudnie z tym wyszywanym napisem. Zawsze to inny pomysł niż zwykły druk. I na pewno przyciąga uwagę co widać po komentarzach 😍 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Trzeba jakoś zagospodarować skrawki kanwy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo fajnie ten napis wyszedł!
    I jak zawsze podziwiam wyobraźnię przy tworzeniu kartek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kartka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wyszła ciekawa i ładna, a ten napis tylko dodał kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka wyszła super :).

    Ja w tym roku będę robić aż dwie sztuki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Na pewno wpadnę podziwiać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Pięknie Ci wyszła- mnie ta mapka nie "siadła" ale może za mało czasu jej poświeciłam? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Mnie ta wydała się łatwiejsza. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń