wtorek, 18 października 2022

Kartka wg mapki - październik

Od września do końca roku wykonujemy kartki świąteczne w zabawie Kartki wg mapki 2022 (tu są zasady).


Wykorzystałam, jak widać mapkę prawą i wyszyłam choineczki, które przyozdobiłam kolorowymi bombeczkami.


Tym razem napis jest drukowany, ale zamierzam częściej stosować napisy haftowane. 


Wykorzystałam też resztki muliny.


Kartkę wysyłam do zabawy u Ani, gdzie bawi się sporo osób i wykonują wspaniałe kartki, które można podziwiać w comiesięcznych galeriach. 



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)   

44 komentarze:

  1. Pieknie, choinki prześliczne, zrobił się nastrój świąteczny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak, kartki wprowadzają nastrój świąteczny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczna wyszła😍. Piękne te choineczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta igiełko - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Zachwycona jestem tymi ślicznotami! Mam na myśli choineczki of course!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super z tymi bombeczkami. Uroczo wyszło. Co jedna to inny sposób na kartki. Co rzeczywiście można później zobaczyć w podsumowaniu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Podsumowanie pokazuje ile pomysłów może powstać na podstawie jednej mapki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za tą kartkę, jest super, wiadomo te wyszywane lubię bardzo, a choineczki niby proste ale wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      A ja dziękuję za zabawę i mam nadzieję, że masz jeszcze sporo mapek, by pociągnąć zabawę w przyszłym roku.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pięknie! Kolejna zabawa, której będę się przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek - dziękuję :)
      A dlaczego tylko przyglądać się?
      Może przyłączysz się do którejś zabawy, a może do kilku?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie. Ja jestem mało twórcza. Ale od lat uwielbiam kibicować a w tym roku, właśnie może uda mi się do którejś zabawy dołączyć na zasadzie, że sama u siebie coś zrobię. Ale u mnie to będą jakieś tam śmieszne próby. Dla mnie najważniejsze aby wyjść z marazmu, w którym utknęłam. :)

      Usuń
    3. Agatek - próby, nie próby, ale zawsze coś zrobisz, a przy okazji pobawisz się.
      Czasami nie ma się pomysłu, a zabawy zawsze coś podpowiedzą.
      Może jeszcze do końca nie wiesz, że nie jesteś taka "mało twórcza". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Urokliwa kartka a te małe hafty wyjątkowo ślicznie na nich wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalnie i kolorowo - ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna kartka! Te choineczki mnie urzekły, zwłaszcza w paseczki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Te paseczki, to efekt wykorzystania resztówek z resztek mulin. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo optymistyczne są te choineczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje hafciki na karteczki są urocze.Widać ile pracy wkładasz w tworzenie kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Ta praca, to sama przyjemność.:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Super pomysł na hafcik choinek pasujących do drugiej mapki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają te choineczki i cała kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kartka wyszła Splociku. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbaim kartki z haftem! Twoja jest prześliczna :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartka:) Bardzo podziwiam hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka! Bardzo dobry pomysł z wyszytymi choinkami, pięknie się prezentują,.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Nie potrafię robić takich strojnych kartek papierowych, więc stosuję hafciki, które bronią się same, choć czasem dodam jakieś drobne dodatki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Superowa kartka. A bombki rewelka, kropka nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna kartka! podziwiam Wasze hafty, ilość pracy włożonej i ich zastosowanie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ta praca, to przyjemność. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Cudeńka, cudeńka... aż się chce, żeby święta były już...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Czas szybko płynie, więc to już niedługo... :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń