sobota, 1 czerwca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - czerwiec

Miałam wczoraj zrobić wpis o domku małym, ale jakoś ciężko mi ostatnio zebrać myśli, bo różne sprawy głowę zaprzątają. 
Jednak czasami trzeba oderwać się od... (ech) i spróbowałam wyszukać dla Was na czerwiec coś ciekawego do zabawy Rękodzieło i przysłowia albo...2, a czy mi się to udało, zobaczycie poniżej. 

Dziękuję Wam za poprzedni, miesiąc zabawy i piękne prace, które wykonałyście wybierając różne słowa z przysłowia i cytatu, by je zinterpretować.

Wyzwanie czerwcowe obejmuje przysłowie i cytat, a że dziś Dzień Dziecka, to życząc wszystkim dzieciom, dużym i małym, radosnych dni, zapraszam do interpretacji słów z dziecięcą beztroską. 

Pamiętacie o wzajemnym odwiedzaniu się podczas zabawy i wspieraniu się motywującymi  komentarzami? 

Wytyczne na CZERWIEC to:

1. Przysłowie  
Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.

2. Cytat  
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie." - Paulo Coelho

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Życzę przyjemnej zabawy. :)

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo...2 trwa 


O zasadach napisałam TUTAJ - zajrzyjcie czasem dla przypomnienia. :) 

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 

Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 6 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.

1. Ewa 
2. Haft i Patchwork 

3. Renata 



6. Elunia 


8. Ja Splocik 



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Ciekawe przysłowie I cytat, trzeba pomyśleć.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Na pewno wymyślisz coś fajnego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Życzę lepszego czasu i zdrowia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te przysłowia, takie prawdziwe.
    Pozdrawiam Splociku, życzę owocnego miesiąca w prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę trudniej niż w maju, ale coś sie tam powiąże;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - mam nadzieję, że tylko troszeczkę :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Splociku coś przygotowałam;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Całkiem fajne te przysłowia na czerwiec, choć ciężko wybrać jedno słowo. Pomysł jest, praca prawie gotowa, na coś się przydał ten mój pobyt w szpitalu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - możesz wybrać dwa lub nawet trzy słowa jeśli tak Tobie pasuje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. tu znajdziesz moją pracę na czerwiec: https://iwanna59.blogspot.com/2024/06/rekodzieo-i-przysowia-czerwiec.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Zgłaszam wykonanie zadania:
    https://eurban1957.blogspot.com/2024/06/myszka-lili.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Moja czerwcowa interpretacja: https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/06/rekodzieo-i-przysowia-albo2-czerwiec.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Zgłaszam i ja swoją pracę czerwcową: https://uantoniny.blogspot.com/2024/06/siatka-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moja praca czerwcowa: https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/06/cos-prostego-i-rekodzieo-i-przysowia-2.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. dołączam :)
    https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2024/06/66-rekodzieo-i-przysowia-albo-2-czerwiec.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń