czwartek, 1 lutego 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - luty

Cieszę się, że  jest nas ciut więcej niż w końcówce ubiegłego roku i mam nadzieję, że będziecie dobrze bawić się i wytrwacie do końca tegorocznej zabawy. :)
Może przy okazji ruszymy nasze blogowe towarzystwo do działania...
Pamiętajcie o wzajemnym odwiedzaniu się podczas zabawy i wspieraniu się motywującymi komentarzami, co jest szczególnie ważne w przypadku osób, które stawiają pierwsze kroki w zabawach, a są to Ewa oraz AnilinaAna - niech poczują się swobodnie w blogowej Rodzinie.

W poprzednim miesiącu wykonałyście wspaniałe prace i w galerii pojawiły się bardzo różnorodne małe i większe dzieła Waszych rąk.
Co przyniesie luty, to okaże się przy końcu miesiąca, ale jestem przekonana, że przysłowia, które dziś proponuję podsuną Wam ciekawe pomysły.
Ja z niecierpliwością będę oczekiwać na zgłoszenia, jak zawsze. :)

Oto przysłowia na LUTY

1. Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.
2. Kochające serce zawsze jest młode.

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Życzę przyjemnej zabawy. :)
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo...2 trwa


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 

Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 2 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.

1. Elunia 


3. Ewa 



6. Renata 

7. Motylek 



 9. Mięta 




12. El 

13. Barbara H 

14. Ja Splocik 

frywolitkowe 



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

38 komentarzy:

  1. Fajne tematy, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - cieszę się, że trafiłam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Witaj. Oczywiście bawię się dalej. Wkrótce się pochwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - fajnie, że bawisz się i czekam na to coś. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Link do moich prac w zabawie na luty: https://eurban1957.blogspot.com/2024/02/walentynkowa-koronkowa-serwetka.html

      Usuń
    3. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. Po prostu cudowności. Coś pięknego w Twoim wykonaniu :-)

      Usuń
    5. Ewo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ojej,ojej,ojej🙊nie wiem co ale coś wymyślę. Chyba ciśnienie poszło w dół bo mam pustkę w głowie 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - chwilowa pustka nie świadczy o pustej głowie, a jak Cię znam, to zaskoczysz czymś fajnym :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. a to sie okażę, czy Cię zaskoczę;) coś mam;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Zaskoczyłaś mnie i nie zaskoczyłaś, bo wiedziałam, że powstanie coś fajnego. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajne te przysłowia. Cos się tam wymyśli , jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się, że pasują :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. A tu znajdziesz moją lutową interpretację
      https://iwanna59.blogspot.com/2024/02/rekodzieo-i-przysowia-luty-i-kolejna.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. O, to pierwsze przysłowie to ostatnio było o mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - czasami też tak mam i parę prac leży i czaka, aż je skończę :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Twardy orzech do zgryzienia podałaś nam w lutym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - chyba nie tak bardzo, bo niektórym pasuje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Moja kartka jest tutaj
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/02/kartkowanie-z-ula-i-rekodzieo-i.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moja interpretacja na luty: https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/02/rekodzieo-i-przysowia-albo2-luty.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zgodnie z Twoją sugestią Splociku zmieniłam w poście i dedykowałam zabawie "Rękodzieło i przysłowia, albo..." zakładki z serduszkiem: https://uantoniny.blogspot.com/2024/02/zakadki-serduszkowe.html , a zdjęcie z serduszkami skierowałam do zabawy "Moje dekoracje".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Już wszystko uporządkowałam. :)
      Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Coś się jednak znalazło, więc zgłaszam!
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2024/02/bransoletki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Moja praca
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2024/02/534-serduszka.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Witaj Splociku ☺️
    Poniżej link z moją pracą do zabawy ☺️☺️ piękne są wszystkie prace jak zawsze ❤️

    https://anilinowepasje.blogspot.com/2024/02/rekodziea-i-przysowia-albo2-cos.html?m=1

    Pozdrawiam ciepło ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Splociku, tutaj jest moja interpretacja lutowego przysłowia: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2024/02/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-luty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Mój udział: https://z-mojego-swiata.blogspot.com/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-luty-2024.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Poniżej link do mojej pracy, którą zgłaszam do lutowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/03/art-journal.html
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń