piątek, 9 lutego 2024

Kartkowanie z Ulą - luty

Mam plan, by według wytycznych Uli wykonywać kartki na BN, a co z tego wyjdzie, czas pokaże.
Jeśli będzie możliwe wykonanie kartki według wytycznych wskazanych przez Ulę w Jej zabawie Kartkowanie z Ulą, to plan się uda... 
Jeśli jednak nie dam rady, to  po prostu powstaną też kartki w innej tematyce.  



Dzisiaj bingo - wybrałam wytyczne ze środkowego pionu, czyli kółko, zielony i napis


Kółko białe z wyszytymi dzwoneczkami, dodatkowo przyozdobione jest wycinanką z wykrojnika, którą ostatnio otrzymałam z przydasiami od Reni.
Kolor zielony - baza ciemnozielona, jedna warstwa jasnozielona, druga z zielonymi listkami.
Napis na ciemnozielonej podkładce.


Kartka leci do zabawy u Uli


W ramach zabawy Kartkowanie z Ulą powstały takie oto kartki.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

40 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Idealnie, kartka przepiekna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie, zawsze to już dwie kartki do przodu na święta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      I to jest fajne w tych zabawach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne dzwoneczki! Ta ramka z gwiazdkami bardzo dekoracyjna i świetnie pasuje do haftu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. Śliczny hafcik. Plan karteczkowy bardzo ambitny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Plan mam, ale czy uda się go zrealizować?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Kolejna piękna kartka, Splociku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Plan to dobra rzecz. A spokojne podejście do realizacji, bez spiny, chyba jeszcze lepsza.
    Bardzo ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Czasami plany sobie, a życie sobie, więc będę starać się, by plan udał się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Karteczka super - bardzo ładna i wysmakowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka :) Ja mam ambitny plan robić po 3 kartki w tym jedna BN, więc myślę, że i Tobie wytyczne do kartek będą pasować ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulo - dziękuję :)
      Ja nie mam potrzeby wykonywania większej ilości kartek, ale mały zapasik przyda się, więc może kilka razy wykonam po dwie kartki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczna kartka i cieszę sie, że na coś sie przydają przydaśki;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Przydasie zawsze się przydają... w odpowiednim czasie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Fajna kartka mam nadzieję że plan się powiedzie a te kartki z haftem są świetne !! Powodzenia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też mam nadzieję, że plan wypali. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Tym razem się baaardzo udało. Ja w styczniu zapomniałam zrobić, może w lutym mi się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kompozycja BN.Dzwoneczki w srodku wykrojnika wyglądają super.Uściski.
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kartkę zrobiłaś :).

    Trzymam kciuki za realizację Twojego planu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój komentarz chyba poleciał w kosmos.Świetna karteczka BN
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - nie poleciał - mam włączone moderowanie komentarzy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Uroczy haft z dzwonkami. Fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobraźni Ci nie brakuje! Czekam na kolejne miesiące!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znowu coś przegapiłam (wybaczyć proszę bo u mnie ciągle trwa życiowe ,,pomieszanie z poplątaniem,,). Obie kartki świetne ...... uroku dodają im hafty :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję :)
      Nie mam czego wybaczać, każdy ma jakieś pomieszanie z poplątaniem i każdy działa na własnych zasadach.
      Wpadasz, gdy masz czas, chęć albo z innego powodu i ja to rozumiem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń