sobota, 3 lutego 2024

Domek mały - odsłona 2

Powoli przybywa, ale przybywa... haftu z małym domkiem.
Ostatnio (TUTAJ) zakończyłam na etapie zieleni, co przypominam na poniższej fotce


Przybyło nieco kolorów, ale dni są jednak ponure i słońca brak..., więc mało przybywa.


To jest efekt po kilku dniach, bo za dnia mam godzinkę lub dwie z w miarę dobrym światłem dziennym mimo, że dzień już prawie 1,5 godz. dłuższy.


I znów kilka dni przerwy na prace inne.

Ciąg dalszy za... no nie wiem, może za kilkanaście dni.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Haft piękny i nabiera kształtu i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Postępy widać, obrazek będzie wesoły, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, sporo przybyło :).

    Ja teraz każdego dnia robię na drutach, a idzie mi dość wolno i już mi się tęskni za krzyżykami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Moje druty leżą smutne, a ja tęsknię za nimi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Całkiem już nieźle przybyło, już jest ogródek. Miłego dalszego wyszywania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Jak widać, zamiast zacząć od budowy domku, to zaczęłam od ogródka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczny domek się zapowiada i najważniejsze, że przybywa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzi ten hafcik! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Pięknie się zapowiada :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie śliczny 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny będzie ten obrazek. Jak znam życie i Ciebie to na pewno go skończysz. Wszelkie domki lubię i podziwiam Cię że zdecydujesz się takie haftować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też lubię wszelkie domki małe i większe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Zapowiada się bardzo ładnie - będzie uroczy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak Splociku haftowanie idzie Ci sprawnie. Ja teraz gdy jest dobre światło, to pracuję lub odrabiam lekcje z synem, więc rzadko sięgam po igiełkę. Jednak podziwiam u wszystkich dziewczyn kolejne ich prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Są rzeczy ważne i ważniejsze, to zrozumiałe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Jaki piękny ogródeczek się wyłonił.

    OdpowiedzUsuń