poniedziałek, 19 lutego 2024

Domek mały - odsłona 3

Tęsknię za słoneczkiem, ale nie za tym, by grzało niemiłosiernie, tylko żeby po prostu świeciło.
Te dni szarobure są takie dołujące i odbierają całą przyjemność wyszywania, bo ledwo usiądę, by postawić trochę iksów, to już robi się ciemno i trzeba włączać sztuczne światło, przy którym nie wyszywa mi się dobrze.

W poprzedniej odsłonie (TUTAJ) obrazek był na takim etapie: 


Po kilku krótkich podejściach przybyło niewiele, ale przybyło.


W kilku następnych dniach miałam możliwość dostawienie następnych iksów.
Tak to, korzystając z tych krótkich chwil "jasności dnia", udało mi się trochę wyszyć obrazka z domkiem i ogródkiem. 


Dalszy ciąg nastąpi... za jakiś czas. :)
Może będzie to czas krótszy, jeśli tylko za oknem zrobi się jaśniej.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

22 komentarze:

  1. Pięknie rośnie i domek i ogródek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek w otoczeniu kwiatów jest /będzie/coraz piękniejszy.Mam ten sam problem z wyszywaniem w takie pochmurne dni.Ale zapisałam się na 2 kwadraty i muszę trzymać się terminów.
    Pozdrawiam ciepło
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Zatem czekamy na wiosnę i lato. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Już się wyłania domek z radosnym ogródkiem, śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rośnie. U mnie lekki zastój. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak sporo zrobiłaś i już widać co powstanie :) Czekam na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię wyszywać przy sztucznym świetle, bo mało co widzę. Twój domek nabiera kształtów ciekawa jestem całego obrazka !! Powodzenia w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeśli jest to hafcik jednokolorowy w kontrastowym kolorze i kanwa z tych grubszych, to przy sztucznym świetle mogę trochę wyszywać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Domek zaczyna nabierać wymiarów i wygląda pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Domeczek coraz piękniejszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, koleina zapowiedz. Już jest pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj ! Piękny obrazek się wyłania ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń