piątek, 16 lutego 2024

Moja mała dekoracja - luty

Ostatnio spodobało mi się wykorzystywanie starych płyt CD, by robić z ich udziałem różne dekoracje. 
Kiedyś wykonałam zawieszkę oplatając płytę nitką przy pomocy szydełka - TUTAJ.
Ostatnio wykonałam podstawkę pod światełko podgrzewacza - TUTAJ.  

Teraz wykonałam zawieszkę na luty - miesiąc, w którym jest jeden dzień kojarzący się z miłością, sercem i kolorem czerwonym.
Podobają mi się zawieszki wykonane na płytach CD ze względu na efekt połyskiwania płyty, co dodaje uroku tej dekoracji.


Elementy wykrojnikowe, to przydasie otrzymane od blogowych Koleżanek.
 

W dolnej części zawieszki przykleiłam serduszko i dwie łezki.


Jeszcze inne spojrzenie na leżącą, dekoracyjną płytę CD.


Zawieszka dołączy do galerii zabawy w podsumowaniu lutego. 


A TUTAJ Muskaan, w swoim blogu, napisała o moich wersjach serduszek inspirowanych Jej pracami, o czym pisałam w drugim blogu - TUTAJ.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

32 komentarze:

  1. Zawieszka super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dekoracja powstała. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. So creative and beautiful 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawieszka, piękne to wymyśliłaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami pomysł sam wpada do głowy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Płyty CD mają ogromny potencjał, można z nich sporo ciekawych rzeczy zrobić. Śliczna jest Twoja najnowsza przemiana płyty (poprzednie pomysły równie ciekawe), podoba mi się taka zawieszka.
    Ja zrobiłam z płyty jeden magnes na lodówkę a z wielu płyt kapelusiki-igielniki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję :)
      Mam trochę tych płyt, więc pewnie jeszcze coś powstanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. no i pięknie wykorzystałaś przydasie, mała rzecz a cieszy;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Przydasie zawsze są wykorzystywane, prędzej czy później, ale są. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczna dekoracja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zawieszka się prezentuje. Ten czerwony tak ładnie odznacza się na białym wykrojniku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszka wygląda świetnie, niecodzienne, ale jakże kreatywne wykorzystanie płyty, brawo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks - dziękuję :)
      Tak to już jest, że z wielu rzeczy wydających się niepotrzebnymi powstaje cos nowego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Starych płyt CD u mnie dostatek ale nie wpadłam na to że można je wykorzystać jako zawieszki, robiłam z nich madaliony, podstawkę pod świecę , ale kto wie czy się nie skuszę i taką zawieszkę. Cudna jest a jeszcze zaliczyła zabawę to tym bardziej jest w cenie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Widziałam cuda wykonane z użyciem płyt, ale nie wszystkie mi pasują.
      Zawieszki przypadły mi najbardziej i pewnie jeszcze kilka powstanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Super pomysł. Piękna, dekoracyjna zawieszka. Podkupuję pomysł dla "moich seniorów" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Jestem pewna, że seniorom spodoba się taka zabawa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Ładna i nietypowa dekoracja wyszła na bazie zwykłej płyty - podziwiam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wykorzystanie płyt CD! Ta zawiesza jest po prostu cudowna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pomyślałam że można tak wykorzystać płytę.Wspaniała zawieszka
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Płyty CD można wykorzystać na różne sposoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Fajna, oryginalna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń