wtorek, 27 lutego 2024

Choinka 2024 - luty

Zaplanowałam, że w każdym miesiącu do zabawy Choinka 2024 powstanie zawieszka choinkowa z hafcikiem. 

Dzisiaj zawieszka choinkowa z haftem bombki w kształcie serduszka. 


Mam zamiar utrzymać kształt zawieszek w tym stylu, by stworzyły komplet. 
Natomiast nad kolorystyką jeszcze zastanawiam się..., czy wszystkie podklejać czerwonym filcem, czy zrobić to w różnych kolorach. 
Na razie jednak utrzymuję kolor filcu czerwony. 


Zawieszkę wysyłam do zabawy u Kress_Ki 


W ramach zabawy Choinka 2024, w pierwszych dwóch miesiącach powstały takie oto zawieszki na choinkę. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

38 komentarzy:

  1. Zbiera się piekna kolekcja, serduszko piekne, filc czerwony uważam jako najlepsza opcje, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak, będzie to kolekcja i pewnie z czerwonym filcem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zdecydowanie czerwony, będzie to przepiękny komplet. Przynajmniej wg mnie,😁 zawieszka wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Jestem też za czerwonym. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się wzór tego serduszka❤️ super pomysł na komplet takich zawieszek, już się nie mogę doczekać kolejnych☺️☺️ Pozdrawiam ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - dziękuję :)
      Wzór troszeczkę przerobiłam na własny użytek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Super obie zawieszki, fajny kształt i ten sznureczek pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładne i oryginalne zawieszki, prawdziwie zimowe jeszcze, co byłoby normalnością w odniesieniu do aury do 2023 r.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zawieszka, splociku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zawieszka, śliczny jest ten hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie zawieszki! Kształt i czerwień bardzo do nich pasuje , myślę, że powinnaś tworzyć dalsze w tej kolorystyce:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko - dziękuję :)
      Jeszcze nie zdecydowałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękna zawieszka. Będzie fantastyczny komplet. Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten hafcik z sercem i świetny pomysł z tymi zawieszkami. Ja bym nie robiła ich wszystkich czerwonych . Filc i wykończenie zależne byłoby od koloru przeważającego w hafcie.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeszcze nie podjęłam ostatecznej decyzji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczna zawieszka. Ja różnymi kolorami podklejam, stwierdziliśmy z Mężem, że tak jest bardziej świątecznie. Zresztą moja Mama uwielbiała choinkę w 1 czerwonym kolorze, a mnie to nudziło 😉 Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      W zasadzie zawieszki będą wisiały frontem i tył będzie raczej mało widoczny, ale jeszcze zobaczę, jak zrobię.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Super zawieszki, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza zawieszka, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zawieszka :) Zarówno z jednym kolorem plecków jak i w różnych kolorach na pewno będą wyglądać super na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są urocze :) Ja jestem zwolenniczką różnokolorowych choinek, więc widziałabym kolor filcu dopasowany do jednego z kolorów muliny występującej w hafcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Ja lubię komplety spójne, ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Urocze zawieszki i ładnie oprawione hafty. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zawieszki. Podoba mi się ich kształt , super będą wyglądały w komplecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń