poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - kwiecień

Niemożliwe! 
To już kwiecień!? 

Czas pędzi, a my z nim, ale to znaczy, że lato coraz bliżej, byle tylko nie było za gorące, co dla mnie jest uciążliwe.
Póki co mamy wiosnę i zadanie do ogarnięcia. :)

Bardzo spodobały mi się Wasze prace z poprzedniego miesiąca. :)
Są zróżnicowane jeśli chodzi o technikę i oczywiście o ich przeznaczenie.
Dziękuję Wam za poprzedni miesiąc zabawy i zapraszam na kwietniowe wyzwanie.

Pamiętajcie o wzajemnym odwiedzaniu się podczas zabawy i wspieraniu się motywującymi  komentarzami, co jest szczególnie ważne w przypadku osób, które stawiają pierwsze kroki w zabawach,

Dzisiaj, na KWIECIEŃ jedno przysłowie. 

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Życzę przyjemnej zabawy. :)

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo...2 trwa


Prima Aprilis 
Myślałyście, że zostawię Was bez możliwości wyboru? 😂

Oto drugie przysłowie na KWIECIEŃ:

2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali. 

Ciekawe, kto doczytał do tego momentu? 

*****
O zasadach napisałam TUTAJ - zajrzyjcie czasem dla przypomnienia. :) 

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 4 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Elunia 



5. Mięta 


7. Ewa 

8. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Ja doczytałam! :) Zawsze czytam do końca, chyba, że to jakieś nudy na pudy, ale nie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie biorę udziału w zabawie, a wszystko ładnie poczytałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - jak tylko będziesz miała ochotę dorzucić coś do zabawy, to ja chętnie przygarnę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Doczytałam do końca. Udał Ci się żart
    PÓKI co mam pustkę w głowie ale jak znam życie to coś się wymyśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - w taki dzień trudno nie żartować. :)
      Za kilka dni pustka mnie i na pewno stworzysz coś fajnego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Tu znajdziesz moją kwietniową pracę https://iwanna59.blogspot.com/2024/04/spocik-rekodzieo-i-przysowia-kwiecien.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. A widzę że nie tylko ja miałam ochotę na psikusa😘 fajne tematy. Na pewno coś się wymyśli 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      To dzień specjalny na psikusy, dlaczego zatem nie skorzystać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Najpierw się nabrałam, ale potem zjechałam niżej, żeby sobie obejrzeć WSZYSTKIE marcowe prace i wtedy objawił mi się twój psikus. No nie wiem, to drugie mam akurat na drutach ale nie jestem pewna czy skończę do końca miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - czyli udał mi się psikus? :)
      Może uda Ci się skończyć, a jak nie, to wiesz, że mały poślizg może się przytrafić. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Doczytałam, ale pomysłów brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - pomysły przychodzą znienacka, więc to przed Tobą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Miałam problem, ale udało się. Oto moja interpretacja: https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/04/rekodzieo-i-przysowia-albo2-kwiecien.html
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Doczytałam do końca - udał Ci się psikus :)
    A tu moja interpretacja
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/04/przerywnik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moja praca kwietniową https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/04/265rekodzieo-i-przysowia-albo-kwiecien.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Nic wielkiego, ale zawsze coś . Praca kwietniowa :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2024/04/papierowo.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Moja praca kwietniowa: https://uantoniny.blogspot.com/2024/04/skrzat-kwietniowy.html Jak się nie ma zdecydowanego pomysłu, na ratunek przychodzi kolejny skrzat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja praca kwietniowa:
    https://eurban1957.blogspot.com/2024/04/rekodzieo-i-przysowia-albo2-kwiecien.html
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń