poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Od WN do WN 2 - kwiecień

Od WN do WN 2, to druga edycja zabawy u Katarzyny - TUTAJ więcej o zabawie. 

Zastanawiałam się, czy bawić się dalej, bo robić i wysyłać kartki, które nie dochodzą do adresatów (4 kartki tym razem przepadły bez wieści), to nie motywuje, wręcz przeciwnie - zniechęca.
Jednak zdecydowałam się na udział w zabawie, ale nie zdecydowałam, czy będę robić tylko kartki. 
Może kilka powstanie, a może podchwycę pomysł na ozdoby na patyku..., a może znajdę jakąś inną inspirację.  

Wyhaftowałam dwie wersje tego samego jajka - według wzoru podarowanego przez organizatorkę zabawy, Katarzynę. 
Katarzyno - dziękuję za upominek w postaci schematów jajek.

Pierwszy haft wykonałam według wzoru - nazwałam go pozytywem. 
Z lewej strony jajka odjęłam parę iksów, bo podczas haftowania, wzór wydał mi się na tym boku zbyt płaski w stosunku do boku prawego.
Dzięki odjętym iksom, część będąca białym kolorem dała oczekiwany efekt. 


Drugi haft, to wyszyte pola białe z pozytywu, co dało negatyw. 
W tym przypadku dodałam iksy, tam gdzie je odjęłam w powyższym pozytywie.
Mam nadzieję, że autorka wzoru nie skarci mnie za ten dodatek kilku iksów z lewej strony - jajko wygląda lepiej.


Porównanie obu haftów.


Haft pozytywu poczeka na zagospodarowanie na przyszły miesiąc, a do tej pory będę zastanawiać się nad tym tematem.

Tym razem wykonałam kartkę i umieściłam na niej jajko - negatyw.


Najczęściej takie duże jajka umieszczane są na kartkach w pionie, więc tak sobie pomyślałam, że zrobię małe odstępstwo od tej zasady i jajko pochyliłam. 


Dodałam bazie, które ułożyłam w taki sposób, że wygląda, jakby jajko leżało na leżaczku. :)


Kartka leci do zabawy u Katarzyny.



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Pięknie pokombinowalas z hafcikami, negatyw bardzo piekny, wiesz w zeszłym roku wysłałam kartkę na 18 te urodziny dla córki blogowej koleżanki i doszła po miesiącu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Jak wysyłałam kartki, jako polecone, to zawsze dochodziły, ale teraz to jest za drogo dla mnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tym pozytywem i negatywem, kartka też ciekawie wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Z jednego wzoru można uzyskać dwa efekty i to jest fajne we wzorach jednobarwnych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne, ale bardziej podoba mi się negatyw, wzór wydaje się być delikatniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Też tak myślę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękna pisanka na pięknej kartce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Podziwiam hafciki. Też bym się wkurzała gdyby moje przesyłki nie docierały do adresata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Kiedyś przytrafiło się, że kartki spóźniły się, może z 2 - 3 razy zaginęła pojedyncza kartka, ale tym razem 4 - to już za dużo.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajnie to wykombinowałaś- kartka wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie:) udanej majówki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty śliczne, choć pozytyw bardziej mi się podoba, bo wydaje się "pełniejszy".
    Pozdrawiam serdecznie. Spokojnego odpoczynku w majówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Pozytyw pełniejszy, ale negatyw sprawia wrażenie "lżejszego".
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękna kartka 🤩Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tą kompozycją

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z tym haftem jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuje :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękne kartki z haftowanymi pisankami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuje :)
      Ale to jest jedna kartka w kilku ujęciach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń