środa, 3 kwietnia 2024

Kartkowo poświątecznie - dziękuję

Bardzo dziękuję pamięć i za wszelkie życzenia, które dotarły do mnie różnymi drogami, a szczególnie dziękuję za życzenia przysłane drogą tradycyjną na ślicznych kartkach. 

Niestety, ja nie wysłałam kartek do wszystkich, do których chciałabym, ale chyba wszyscy odczuwamy ograniczenia, jakie serwują nam cenniki. 
Poza tym, przesyłki docierają w dziwnie przedłużonych terminach, nawet te, opłacone za szybkie doręczenie, nie wspominając o przesyłkach, które potrafią zniknąć.
Zaczynam się zastanawiać, czy w najbliższych latach nie nastąpi zmiana przesyłania życzeniowych kartek w postaci elektronicznej, co będzie pewniejsze, że dotrą do adresata.

No, to sobie troszkę ponarzekałam, a teraz przedstawię kartki, które dotarły do mnie i za które dziękuję.

Tradycyjnie dziękuję alfabetycznie za kartki z życzeniami:




Fuscila dorzuciła jeszcze takie jajeczka.








 Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Such beautiful cards and each one is in a different style/medium! Here we have already switched to electronic cards for the most part. Although giving and receiving handmade cards is something really special and treasured.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - też podziwiam te kartki :)
      Bardzo cieszę się, gdy otrzymuję kartki ręcznie robione, ale cenne są dla mnie wszystkie kartki, bo są dowodem pamięci i serdeczności.
      Pewnie i tutaj przyjdzie czas, że nastąpi zamiana na kartki elektroniczne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki dostałaś, Splociku. Z co do poczty, to potrafi ona płatać niezłe figle.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - cieszą mnie wszystkie kartki. :)
      Tak, poczta często sprawia psikusy i nie potrzeba Prima Aprilis.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajnie że dziewczyny pamiętały o Tobie. Niestety moja kartka nie dotarła. Różnie z tą pocztą bywa. Dziwne bo wysyłałam sporo kartek w jednym czasie i niektóre dotarły szybko, niektóre dłużej szły a niektóre wcale , nie wiem od czego to zależy. Fajne wszystkie kartki , ale oczywiście najbardziej mi się podoba ta wyszywana od "Haft i Patchwork"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - to jest radość, gdy ktoś pamięta. :)
      Nie dotarły do mnie kartki od kilku osób i mam nadzieję, że jeszcze dotrą. :)
      Mam nadzieję, że moja kartka dotarła, bo te do odległych miejsc dotarły, a te w bliższych rejonach nie i też nie wiem, co się dzieje.
      Kaczuszka od Ninki też jest wyszywana. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ewo - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. To prawda, że i cenniki i terminy są godne pożałowania, ale te kartki mają tyle w sobie uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - i nic na to nie poradzimy :(
      Najgorzej, gdy włożysz serce w przygotowanie kartki, a ona zginie.
      Ciekawe ile moich kartek nie dotrze do adresatów, na tę chwilę nie mam potwierdzenia o 6 kartkach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń