piątek, 5 kwietnia 2024

Małe Dekoracje 2024 - galeria marcowa

W marcu, w zabawie Małe Dekoracje 2024 sporo się dzieje, jak w przysłowiu pogodowym - w marcu jak w garncu... 
Prace są super i są bardzo różnorodne w każdej zastosowanej technice. 
Bardzo cieszę się, że nie brakuje Wam inwencji twórczej, dzięki czemu możemy podziwiać w galerii Wasze wspaniałe prace. 

Przypominam o wzajemnym odwiedzaniu się podczas zabawy i wspieraniu się motywującymi komentarzami, co jest szczególnie ważne w przypadku osób, które stawiają pierwsze kroki w zabawach - niech czują się swobodnie w blogowej Rodzinie. 

Prace wykonane w kwietniu proszę zgłaszać w komentarzach pod tym wpisem. 

Dziękuję Wam, jak zawsze, za miniony miesiąc zabawy i czekam na śliczności, które wykonacie w kwietniu, a tymczasem zapraszam do oglądania galerii marcowej. 


Małe Dekoracje - Galeria Marzec 


2. Ewa 




6. Beata T 

7. Antonina 


9. Ewinka Nowa 
- jajko 5 i 6

10. Jeanette 

11. Anetta 

12. Barbara H 


14. Renata 

15. Ja Splocik

- frywolitkowe jajeczko i serwetki 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

34 komentarze:

  1. Prawdziwe cudeńka. Oczywiście najbardziej podoba mi się mandala Czarnej Damy, bo mogę ją podziwiać na własnej ścianie.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - także uważam, że powstały cudeńka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne prace powstały w marcu i faktycznie co jedna to fajniejsza. Święta mieliśmy to i większość prac typowo świątecznych. Póki co myślę co by tu pokazać w kwietniu !!
    Pozdrawiam Wszystkich bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - bardzo podobają mi się dekoracje marcowe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Tu znajdziesz moją kwietniową interpretację:-)
      https://iwanna59.blogspot.com/2024/04/wielkanocne-koszyki-mae-dekoracje.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo. Wszystkie prace cudowne. Ale moje kury, chociaż nieco wcześniej opublikowane, miały "iść", jako dekoracja na kwiecień. Święta były w tym roku bardzo wcześnie i pasowało mi umieścić kury na blogu już w marcu, ale z dedykacją na kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - zwykle czytam dokładnie od początku do końca i mam wrażenie, że nie widziałam dedykacji na kwiecień, ale to może czas świąteczny sprawił, że przeoczyłam.
      Już poprawiłam i zabrałam kury do galerii na kwiecień.
      Przepraszam za mój błąd i pośpiech.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ile prac i jak bardzo są one różnorodne! Śliczne są wszystkie prace, a dziewczyny zdolne.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne prace powstały, dziękuję za zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko - myślę tak samo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wszystkie piękne, ale mandala Czarnej Damy mnie zachwyciła chyba najbardziej:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - zgadzam się z Tobą. :)
      A mandala to taka większa dekoracja. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne i różnorodne prace powstały! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - też tak uważam >)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. I moja dekoracja http://misiowyzakatek.blogspot.com/2024/04/gnomy-2-walenty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Kwietniowa dekoracja:
    https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2024/04/59-mae-dekoracje-oraz-fotki-spacerowe.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Poniże link do mojej dekoracji, którą zgłaszam do zabawy w kwietniu:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/04/kalendarz-adwentowy-2024-r-advent.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Such beautiful and diverse entries! Because of your meticulous work, I was able to visit each blog. Thank you so much.
    My April entry is posted here -https://tipsaroundthehome.blogspot.com/2024/04/gaming-bookmark.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Mnie także podobają się Wasze prace. :)
      To jest wspaniałe, że dzięki zabawom możemy wzajemnie odwiedzać się i podziwiać efekty swoich prac.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja praca kwietniową https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/04/265rekodzieo-i-przysowia-albo-kwiecien.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. W tym miesiącu zgłaszam TWOJE frywolitki do zabawy Małe Dekoracje. Szczegóły na moim blogu:
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2024/04/frywolitkowy-obrazek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Moja praca kwietniowa
    https://dlubankibeaty.blogspot.com/2024/04/cos-prostego-i-mae-dekoracje-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Piękna galeria marcowa. Moja praca kwietniowa:
    https://eurban1957.blogspot.com/2024/04/cos-prostego-u-reni-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń