sobota, 16 marca 2024

Moja mała dekoracja - marzec

Wykorzystanie starych płyt CD, by robić z ich udziałem różne dekoracje spodobało mi się i stało się dla mnie sposobem na pozbycie się niepotrzebnych płyt kupowanych dawniej z różnymi czasopismami. 

Jakiś czas temu wykonałam zawieszkę oplatając płytę nitką przy pomocy szydełka - TUTAJ.
Innym razem wykonałam podstawkę pod światełko podgrzewacza - TUTAJ
Ostatnio wykonałam dekoracyjną zawieszkę na luty - TUTAJ

Spodobała mi się zawieszka z połyskującej płyty, więc w tym miesiącu, w ramach zabawy Małe Dekoracje, wykonałam kolejną zawieszkę z płyty CD, która jest ozdobiona koronką, kwiatkiem i elementami z wykrojników. 


Kwiatek nawiązujący do wiosny i wiosennych Świąt oraz wykrojnikowe drobiazgi otrzymałam od Koleżanek blogowych, reszta jest moja. 


Lubię patrzeć na kwiatki, gdy mają kropelki rosy, a ponieważ ostatnio często u mnie pojawia się deszcz, to jedna kropelka spadła na płatek kwiatka. 


Zastanawiałam się, czy dać więcej kwiatków, ale doszłam do wniosku, że jeden duży wystarczy.
Teraz patrzę, że mogłam dodać kilka drobnych kwiatuszków w tym samym kolorze. 
 

Po dłuższym zastanowieniu pomysł wprowadziłam w życie i wykonałam jeszcze jedną podobną zawieszkę. 


Wzbogaciłam ją o wspomniane małe kwiatki. 


Tym sposobem powstały dwie podobne zawieszki.
 

Zawieszki dołączą galerii zabawy w podsumowaniu marca. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Śliczne, dominuje akcent wiosenny, fajny pomysł, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i bardzo ładne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Both are beautiful and the flower looks so real!!!! I need to get working on my own entry ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Ciekawa jestem Twojej dekoracji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. no i bardzo fajnie, dałaś drugie życie tym płytom CD .Fajny pomysł i świetne zawieszki powstały . Masz teraz wiosnę w domu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Pewnie jeszcze coś powstanie, bo tych płyt mam spory zapasik. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczne obie zawieszki splociku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) chyba też muszę zacząć pozbywać się w ten sposób starych płyt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i ciekawie wykonane zawieszki z płyt CD - tworzą wspaniałą wiosenną dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna wiosenne dekoracje, Splociku.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dekoracja. Ja mam troche inny pomysł na wykorzystanie płyt CD.. ale może w końcu znajde czas żeby się za nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majaleno - dziękuję :)
      No to czekam na Twój pomysł. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Fajne dekoracje. Zawieszki z płyt to super pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Mnie samej spodobał się ten pomysł, jak widać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękne zawieszki. Pomysłowo wykorzystujesz płyty. Ciekawe czy "moim" seniorom spodobałby się taki pomysł na zadęcia robótkowe. Zapisuję go sobie do przetestowania :-)
    Cieplutko pozdrawiam z zimny i pochmurny początek nowego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Jestem przekonana, że Twoim podopiecznym spodoba się taka zabawa, bo płyty możesz ozdabiać na różne sposoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Splociku, dzisiaj otrzymałam od Ciebie dwie piękne karteczki.Z całego serca dziękuję za takie wspaniałe życzenia.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - cieszę się, że dotarły, bo już zaczęłam się martwić, czy nie zaginęły w podróży.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń